Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Een of ander knalcakeje denk ik? Hoe heet ie.....de crazy titans of zo zo'n schele fluit knalcake? Van de gote compounds de Sylvester Mainframe (drie keer) en Beast of Burden (2 keer). Transbomber denk ik ook twee keer...? Bij oud en nieuw is het helaas zo vaak een zooitje dat ik wel film maar niet eens weet wat iemand nu afschiet hahaha..

Naast de rotjes, babypijltjes en thunderkings moete dat toch wel het meterpakketje zijn. Elk jaar eentje meepakken. Qua compounds nu voor het derde jaar op rij de Whistling Rainbow.

Vulkaan fonteinen heb ik er ieder haar bijgehad. Maar de 5x 16 shots rublo blokjes ontbreken eigenlijk ook nooit. Al ben ik dit jaar naar 5x25 overgestapt. Blokken wisselen wel ieder jaar. Al zit de transbomber er ook vaak bij. En een aantal waaierblokken natuurlijk.

Als het om kwantiteit gaat uiteraard de astronaut. Als het om herhalingen gaat denk ik toch een 19sh assortiment. Niet altijd dezelfde maar altijd wel 1, voor mij een must have, altijd lekker om te stoken.

Voor mij zijn het dan toch wel de doosjes grondbloemen. Wat kon ik altijd genieten van die dingen en je kon en mocht ze ook nog eens het hele jaar door afsteken

Back
Bovenaan