Welk klein spul stook jij?

Laatste keer dat ik wat kleins afstak was denk ik met corona1.
Het kleinste wat ik dit jaar heb in mn collectie is een ROTP.

Grotendeels fonteinen en nog wat knetterspul. Dit jaar om 18:00 voor de kids onder de 5 in de familie een klein fonteinenshow met een compoundje als afsluiter

Ik heb de afgelopen jaren wat klein uitloop spul gehamsterd waardoor ik nog een mooi voorraadje heb van o.a.:
- Cracker Föntanen
- Cuckoo Cuckoo Fountain
- Geysir Kaliber C
- Höllenfeuer
- Junior Föntanen
- Hurricane Twister
- Stinger Bees
- Hypnotica Wheel
- Wheels of Fortune
- Spider Kings

Heb nog wat klein spul van Funke liggen. En dit jaar The Bomb en de Knetterton van Magnum in meervoud gekocht. Heerlijk stookspul voor tussendoor. Geweldig om die reacties te zien bij The Bomb, stond de eerste keer ook in de crackling omdat ik de uitwerking van dit product niet zo groot had ingeschat.

met de kiddos altijd aan de knalerwten, bengalen, wondertollen, (gekleurde) sterretjes, luchthuilers en al die andere kleine zooi maar ze vinden het zo leuk dus daar doen we het voor

Toch heel wat leuk klein spul gehaald van Funke, alle varianten van de wondertollen, alle varianten van de bijtjes, wat fonteinen, wat argento crackling balls, bengal mixje etc. Niet alles heeft groot en duur te zijn.

Hier hebben we ook genoeg klein spul voor de kinderen (en mezelf)
Fonteinen vallen hier niet onder vind ik en anders wordt het wel een hele lange lijst;

1x tornado whirbel
2x Kondor wirbel
2x funke grondbloemen per 6
2x lightning parachute
1x big color orcs
4x orcs (1e batch)
24x curachas
3x glitterstorm
2x monsters
4x zena Askja
6x the bomb
6x quatro bombardo