Welk klein spul stook jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Argento Neon clouds zijn wel grappig en wat bengaals vuur, wat spul voor de buurtkids, komt vast goed

Laatst bewerkt:
Hier nu nog bezig de voorraad cat 1 op te maken welke ik tijdens de coronajaren ingeslagen had. Moet zeggen dat het nu best goed uitkomt. Als ik ff wil kruitsnuiven (onder het mom van dat de kinderen graag wat willen stoken 😇) altijd wat liggen nog en destijds waren de prijzen lager dan nu.

Tot nu toe nog niks kleins besteld. Dat komt straks wel als de plaatselijke winkels weer open gaan.

Best regelmatig toch wat, ik schaar kleine pearl potjes er ook onder. Maar grote knetterballen, wondertollen, orcs, spider kings, wat vliegend spul, kleine single shots.

Samen met de kids: grondbloemen, wat cat1 spul, crackling mine's, stroboscoop flitsers, orcs, rotjes. Hoe meer lontjes, hoe meer vreugde ...

Ik probeer zoveel mogelijk verschillende knettertonnen te bestellen dit jaar. Kunnen we mooi de vergelijkings test doen.

Vind het maar lastig om een leuke collectie klein spul te krijgen. Vind het aanbod klein spul bij de meeste winkels echt minimaal. Je moet best wat winkels af wil je een beetje diversiteit hebben.

Dit jaar nog een aantal stinger bees weten te vinden.. die vind ik altijd heel leuk om te stoken, voorderest mines, grondbloemen, kraakstaven/knettertonnen

Onze kinderen vooral cat1 en kleine cakejes. Zelf ben ik dol op de old school f2 paketten.

Stinger bees zijn toch wel een van de favorieten. Funke luchthuilers, orc's, singleshots, 60sec xxl flash van broekhoff. En verder eigenlijk alles waar een lontje aan zit en ik in mijn handen krijg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan