Welk klein spul stook jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Tegenwoordig is het cat1 assortiment aardig uitgebreid, maar ook in cat2 is leuk spul te krijgen. Welk klein spul stook jij?

Laatst bewerkt door een moderator:
Klein spul kan me niet genoeg in de collectie zitten. Het gaat wat ver om te zeggen dat ik dat spul meer waardeer dan de compounds, maar dichtbij komt het zeker. Ik geniet er ieder jaar weer meer van en hoop dan ook dat we dit jaar weer veel mooi klein spul op de markt kunnen verwachten. Bv de Phantoms van Wolff vind ik prachtig stookspul.

Afgelopen jaar hebben we het zo goed als met cat1 vuurwerk moeten doen. Dit jaar mogen we weer cat2 vuurwerk stoken. In beide categorieën is zeer leuk spul te koop. Wat koop jij allemaal aan klein spul en stook je dit vanaf 10:00?
Ik heb afgelopen jaar gewoon F2 mogen stoken hoor ;)

Het kleine spul van Funke kan ik geen genoeg van krijgen, Cuckoo, Hollenfeuer, Geysir en Tornado Wirbel. Maar ook de Klasek Vampir, Lesli Orc, Klasek Screaming Ufo en Lesli Gletscher fonteinen zijn favoriet.

Ik heb afgelopen jaar gewoon F2 mogen stoken hoor ;)

Het kleine spul van Funke kan ik geen genoeg van krijgen, Cuckoo, Hollenfeuer, Geysir en Tornado Wirbel. Maar ook de Klasek Vampir, Lesli Orc, Klasek Screaming Ufo en Lesli Gletscher fonteinen zijn favoriet.
Foutje! Heb het maar even aangepast.

Ik bestel toch altijd wel wat klein spul erbij. Goede fonteinen kan ik niet genoeg van krijgen. Klein spul zoals de Stinger Bees vind ik geweldig. Verder wil ik zoveel mogelijk nieuw spul proberen.

Altijd grondbloemen, fonteinen, stingerbees, hollenfeuers, knettertonnen en dat soort spul. Altijd ff leuk voor tussendoor

Cat 1 voor de eerste een laatste 3 maanden van t jaar
Er is genoeg leuks te vinden in zowel NL als DE.

En cat2 voor oudjaar zit er altijd genoeg klein spul bij van Funke Argento Iskra Zena en van nog genoeg andere NL merken van grondbloem tot happienesss
Klein stookspul is heerlijke avond vulling.

De hele avond cakes en compounds stoken is ook nie echt betaalbaar

Ik moet dit jaar sowieso de knetterton en The Bomb proberen. Iemand anders nog goede tips voor klein spul?

Niet veel meer eigenlijk.
in NL verkrijgbaar spul zoals knetterlinten zijn qua kwaliteit achteruit gerend,en qua prijs vooruit gesneld.
Dus dat hoeft voor mij al niet meer.
Frutselspul zoals die cat 1 pakketten,daar heb ik niks mee,1x knipperen met de ogen en t is weg,
(met een groter gat achterlatend in je portemonnee,want da spul is ook nie goedkoop meer)
Dus af en toe nog is een babypijl of zo'n iets groter gil/knalpijl geval van funke,een verdwaald ouderwets rotje bouwjaar 2016/17/18(tot de laatste 3 doosjes op zijn) ,en thats it.

• Like
Waarderingen: 3xh
Van alles en nog wat met de jongens, fonteinen, wondertollen, knetterlinten. Gewoon leuk samen stoken.

Eigenlijk alles wat je kan krijgen in Nederland.. voornamelijk voor mijn zoontje van 3 jaar oud.. die vind dat leuker dan de grote dozen!

Gewoon, voldoende klein spul, kan erg genieten van die kleine speciale artikelen zoals de Phantom, als we maar niet overdrijven qua hoeveelheden. Wat van die knettertonnen, fluitfonteintjes e.d. zijn altijd wel tof.

Dit jaar heb ik een paar fonteinen (Snow Crystal, GBV Melkbus en ik hoop die Wolff fonteinen, maar die zijn niet te koop bij de Wolff winkels die op de planning staan), maar verder weinig kleine producten.

Ohja de Melkbus van Gbv moeten we niet vergeten. Nu wil ik ook weten of hij die 8 meter haalt ofniet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan