Website Schuurmans Vuurwerk

De website van de Diamond Collection is weer geupdate.
De plaatjes van nieuwe producten zijn nu te zien.
Hieronder een paar van deze plaatjes.

www.diamond-collection.com

DC123.jpg

113.jpg

Ziet er goed uit. Bedankt voor de tip Zenerdiode :wink:

Kan niet wachten tot de de webshop open gaat. Helaas duurt dat nog tot ongeveer midden Nov.

Die Kaboom cracker ziet er lekker simpel uit, logisch, het zijn goedkope knallers. Hoop alleen wel dat de knal niet goedkoop is :D Label van de mystic dreams is ook prima.

*Edit* : Heb inmiddels 2 topics aangemaakt voor de nieuwe ratelbanden.

Laatst bewerkt:
Schuurmans zat denk ik een beetje te slapen toen ze de banner van de voorverkoop actie aanpasten die staat nog steeds op 2008 terwijl wel de nieuwe artikelen erin gezet zijn :d

Ziet er goed uit. Bedankt voor de tip Zenerdiode :wink:

Kan niet wachten tot de de webshop open gaat. Helaas duurt dat nog tot ongeveer midden Nov.

Die Kaboom cracker ziet er lekker simpel uit, logisch, het zijn goedkope knallers. Hoop alleen wel dat de knal niet goedkoop is :D Label van de mystic dreams is ook prima.

*Edit* : Heb inmiddels 2 topics aangemaakt voor de nieuwe ratelbanden.

De Kaboom Cracker word goedkoper dan de orginele Astronauten is ons verteld op de importeursdag, dus dat beloofd wat.

De Kaboom Cracker word goedkoper dan de orginele Astronauten is ons verteld op de importeursdag, dus dat beloofd wat.

Heb ik ook gehoord idd. Ben wel benieuwd naar de prijs. Wat zouden we dan kunnen verwachten? 0,95 cent? even afwachten..

Die nieuwe pakketten staan die hier al ergens? want k kwam allemaal vervangers tegen van de oude pakketten. vind k er goed uit zien. wel jammer dat je niet weet wat er in zit.

WOW geweldig een aantal nieuwe producten bij Schuurmans. Hoop voor een goede prijs zoals de magic whip eindelijk bij mij in de buurt verkrijgbaar:D. Ook de Airboms hebben een mooi nieuw label. Ik had dit echt niet verwacht:p.

WOW geweldig een aantal nieuwe producten bij Schuurmans. Hoop voor een goede prijs zoals de magic whip eindelijk bij mij in de buurt verkrijgbaar:D. Ook de Airboms hebben een mooi nieuw label. Ik had dit echt niet verwacht:p.

Er zijn idd vele producten bijgekomen, waaronder dus de magic whip. Ik ben ook blij dat hij eindelijk verkocht gaat worden hierzo. Verder viel mij de nieuwe single shot ook op.

Verder ben ik erg benieuwd naar de paketten. Er zijn er een paar die er wel goed uitzien. Ik hoop dat Schuurmans er ook beelden van heeft gemaakt.

Nog even geduld echter, www.vuurwerkbestelling.nl gaat rond november open.

:bye:

Haperen die filmpjes bij jullie ook zo? Ik gebruik trouwens gewoon Internet Explorer...

Verder wel mooi dat de filmpjes er nu eerder op staan dan gebruikelijk :)

Haha, ben ik niet de enige... Hier op het werk doen ze het trouwens wel gewoon... Zal mijn instellingen thuis eens na moeten kijken denk ik :rolleyes:

Back
Bovenaan