Eccentric shots

Kreeg van een anonieme bron te horen dat je het plastic voetje onderaan er af kan trekken en dan zit je gelijk bij het schietlont. Kun je hem dus met Talon ontstekers perfect getimed schieten:D

Hahah sorry niet aan gedacht maar me buurjongen stak hem af maar dit is gewoon net een Shell wat lekker en dat afvuur geluid al een al wauw haha en veel mooier dan op de films overkomt veel mooier

Ik hoop dat je dan slechts dat witte dopje bedoeld?

Ik denk inderdaad het witte dopje. In het zwarte hulsje waar je dit dopje afhaalt, past precies een ematch ontsteker. Je zit dan echter niet direct op het kruit, er zit een klein roostertje binnen in. Ik neem aan dat de ontsteker daar doorheen brandt, net als de ontstekingslont.

Let wel, als particulier mag je natuurlijk niet op deze manier met vuurwerk knutselen :wink:

Hoe steek je die af joh? Bij de eerste ging het lontje eruit en bij de 2e bleef die shell in het buisje zitten..hij knalde op de grond met 2 afgeschoten potten uit elkaar.. het leek wel een vlinder zo hard :o

Hoe steek je die af joh? Bij de eerste ging het lontje eruit en bij de 2e bleef die shell in het buisje zitten..hij knalde op de grond met 2 afgeschoten potten uit elkaar.. het leek wel een vlinder zo hard :o

Oei, ik heb 3x6 in mijn finale... hopelijk gaan ze wel de lucht in want de knallen moeten daarna pas :wink:

Haha ik heb die kerel van hierboven persoonlijk gesproken idd... aardige gast! Hij was echt zwaar onder de indruk van deze ;). En het is een kenner!

Back
Bovenaan