Wckd six

Helemaal in orde. Met de mooie kortingsacties van afgelopen tijd een zeer goed prijs kwaliteit verhouding.

Deze waren top op de huisman demo! Filmpje zal snel komen waarschijnlijk, maar ze waren echt prachtig voor de prijs.

Echt een topper!
Tweede keer dat ik hem op een demo heb gezien en presteren identiek aan elkaar.

Hele leuke set voor een schappelijke prijs, iedere cake wel single effect maar o zo goed uitgewerkt.

Zijn echt een stuk beter geworden dan de set die ik had, goede burst met mooie effecten.

Begint in deze video op 4:21

Handig als je deze door kunt lonten ja, op de demo van Huisman viel deze sterk positief op, mooie set waar je prima even naar blijft kijken op een afstand.

Deze afgelopen week nog besteld...klein extraatje kuchhh
Benieuwd hoe ze t gaan doen in de straat!!

Hier idem, alsnog gekocht samen met de Disturbed, zag er goed uit op een demo en 6 extra lontjes aan te steken. Elke collectie verdient een kers op de taart. Na de kers is het klaar, nog meer bestellen doe ik begin volgend jaar.

Al 2 cakes van dit assortiment mogen testen, aangeschaft n.a.v. de demo bij Huisman vuurwerk.

Wat mij betreft zeker een aanrader. Burst en effectgrootte dik in orde. De slappe burst is zeker aangepast in deze nieuwe versie.

Ik schoot daarna een cake van CR uit de hakuna matata set, en de burst van de WCKD was harder en feller.

Super cakes met goede dreunen en mooie boeketten (als je van palm/willows) houdt. Dik in orde, maar kan niet op tegen het 12uur geweld, tenzij samen geschoten natuurlijk.

Back
Bovenaan