WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Wow..dat is wel een goed aternatief..helaas bij mijn bestelling was de WCKD six niet aanwezig en deze box ook niet..volgend jaar weer een nieuwe kans.

Ik heb precies hetzelfde. De WCKD Six voor 52,50 gekocht maar werden dus niet geleverd. Ook 6 Pyroshow cakes voor gekregen, nog nooit gehad in de collectie, maar als ik bovenstaande berichten lees is het goed spul. We gaan het morgen zien! :D

Gelukkig zegt het kruitgewicht niet altijd iets. Deze Pyroshow cakes staan zeer goed bekend bij de echte liefhebbers. Een meer dan waardige vervanger. 30 schoten meer in totaal én normaal 150,- verkoop ca.

Laat u verrassen. wij hebben dit alternatief aangeboden aan onze winkeliers.

Laat u verassen...

Lees hier dat ze beter zijn dan de WCKD 6, maar hoe moet ik dat nu achterhalen als ik de WCKD niet heb gekregen ?

En wat mij het meeste stoort is dat ik ze de 28e heb opgehaald en hier de 30e laat pas achter kwam.
Leuk dat de winkelier dat even vermeld dat hij een vervanger heeft gegeven... not
Als een artikel er niet is, dan moet er toch even gecommuniceerd worden met mij of ik dit wel wil. Nee ben hier niet gecharmeerd van, zowel van de winkelier niet als van Magnum.
Nu weet ik namelijk nog niet hoe de WCKD six presteert :no:

Hoe de WCKD six presteerden weet ik niet maar de pyroshow cakes waren subliem :p. Dank voor deze vervanger Magnum.

Prima cakes, boeketten waren voldoende maar niet mega groot. Leuk om 1 voor 1 weg te stoken voor 12 uur of in één groot project te stoppen. Voor €52,50 zeker geen slechte koop.

Zelfs heavy legend 16 die 20 mm is had grotere boeketten.

Maar we komen er later op terug.

Nu even nagenieten van alle producten die wel mooi waren.

Maar 60 van deze cakes was wel een smetje na alle sample films enzo.

Magnum trouwens direct op de hoogte gebracht omdat we tijdens test schieten de 28ste al zeer teleurgesteld waren.

Dit waren zeker geen slechte cakes maar ze hebben ook niet veel indruk achtergelaten. En ik heb alles nog staan wat er om 00.00 de lucht in moest gaan dus dat zegt wel wat

Mega 6 een klasse beter. Voor 52,50 geen miskoop, 75 zou ik er niet aan uitgeven.

Vond deze wat minder. Stookte samen met mega 6 door elkaar maar die waren echt vele malen beter. Ze waren niet slecht voor die 52 euro maar er is beter te vinden.

cake OoX
Mijn eerste indruk was juist erg positief en die is ook niet minder geworden. Heldere kleuren, iedere cake heeft zijn eigen identiteit, en ja juist erg leuk om solo te schieten. Ik zet ze bij de aanraders!
IMG_2103.jpg

De cakes waren leuk, maar niet top. Ik had er meer van verwacht. Er ontbrak een goede burst in de cakes. Ik ga een volgende keer denk ik eerder voor de 6 Star

Vreemd eigenlijk, vooral nu gebleken is dat de WCKD6 bijna een dubbele hoeveelheid PTS heeft dan de Mega 6 van Mania.

Denk dat ze geen 23 en halve gram bevatten,per tube. Leuke cakes,voor in de vooravond. Maar dat was het dan ook. Redelijke boeketten,de red blink willow with red blink,viel een beetje mager uit. De kwaliteit kan wel iets omhoog daarvan. Niet terleurgesteld,maar ook niet onder de indruk. Denk dat ik ze laat staan dit jaar,tenzij er wat gesleuteld wordt. Qua spreiding,burst,en betere sterren.

Op de cake staat groot 500gram, kijk je bij de beschrijving staat er 461gram.. ik kan jullie nu al met zekerheid zeggen dat dit er echt niet in zit. Niet te vergelijken met de demo filmpjes. zachte burst, kleine en korte boeketten. ZWARE tegenvaller voor mij. heb er nog 4 staan, Van de week is kijken wat er ECHT in zit..

Back
Bovenaan