Waterloo

Artikelnummer: 264
Artikelnaam: Waterloo
Aantal Schoten: 32
Effectomschrijving: Deze 32 schots cake is maximaal geladen met brocade effecten in rood, groen en blauw met gouden staart. De brocade naar crackling finale sluit de show prachtig af.
Richtprijs: € 75,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind hem zeker niet tegenvallen op deze film. Effecten zien er netjes uit, lekker veel goud, altijd zeker van goede reacties in je straat.
Van mij had ie wel wat sneller gemogen of in een shape zoals V of W, dit is net even te eentonig naar mijn smaak.

Hopen dat de prijs snel bekend is, kan een cake maken of breken. :wink:

Gaaf hoor, maar ik ben het met Mattenfreak eens, té eentonig. Ik heb zo'n vermoeden dat deze niet goedkoop wordt:D...

Het is een mooi effect, ziet er goed uit.
Hij had alleen wat minder schoten gemogen (zodat je op een evenredig lagere prijs komt uiteraard). Denk dat hij nu snel te duur is.
De laatste paar schoten zijn trouwens schitterend:)
:bye:

Inderdaad, van de eerste serie hadden wel een stuk of 5 schoten minder in kunnen zitten, puur voor de variëteit, nu maar hopen dat de prijs meevalt..

Als ik deze pot zou mogen aanpassen naar mijn wens zou ik of W-shape of meerdere schoten tegelijk in deze vorm. Dat geeft toch een vollere lucht.
Ik vind de pot erg mooi, nu maar hopen dat de prijs niet al te hoog is :angel:

Vincent

Ziet er op zich mooi uit, maar tempo is net iets te laag. En er zou voor de echte klasse inderdaad iets afgewerkt kunnen worden met een fanshape. Vooral het eindsalvo had mooi fan shape kunnen zijn.

Over prijs heb ik het niet, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat deze weer hoog zal zijn.

Ziet er op zich mooi uit, maar tempo is net iets te laag. En er zou voor de echte klasse inderdaad iets afgewerkt kunnen worden met een fanshape. Vooral het eindsalvo had mooi fan shape kunnen zijn.

Over prijs heb ik het niet, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat deze weer hoog zal zijn.

Prijs is bekend overigens, de richtprijs is € 75,-, een beste prijs voor deze 32schots tellende cake. Inderdaad, de effecten zijn mooi, van goede kwaliteit ook, maar het had in feite nog 1 tikje sneller gemogen. Zelf denk ik dat deze in V-shape prachtig had geweest, de effecten is niets over te zeggen namelijk, die zijn echt wel goed.

De effecten van deze cake zijn zeker mooi te noemen.
Ik vind alleen een prijs van 75 euro absoluut niet gerechtvaardigd.
Het spijt me, maar ik vind hem veel te duur.
Er zullen maar weinig mensen zijn die deze cake zullen gaan kopen.
Voor 75 euro mag je toch wel iets meer spektakel verwachten.

Daar geef ik je gelijk in, Fred. 75 euro vind ik hier teveel voor. Het is zoals ik in een oudere post aangaf een goede cake, maar als ik het effect vergelijk met bijvoorbeeld een Golden Glory (proline) dan zou ik hem op zo'n 60 euro schatten. Dat vind ik een terechte prijs.:)

Het echt een mooie pot de prijs is meschien wat aan de hooge kant voor die pot hij kan wel wat goedkoper vind ik

75 euro is naar mijn idee echt veel te hoog voor deze pot, ik zou er max 40 voor geven. Zo speciaal zijn de effecten niet, er zit geen tempo in en geen shape dus 75 euro echt teveel. dan zou ik toch 2 x de ultimate force kopen :cool:

ik zie dit blokje nu en wat een ding zeg ziet er goed uit
wel iets te duur wat al eerder gezegd is 40 euro is beter voor de pot

maar wat me opviel was dat er op het label staat 32 shots maar op de foto tel ik er maar 30 en in het filmpje tel ik er ook maar 30

75 euro is naar mijn idee echt veel te hoog voor deze pot, ik zou er max 40 voor geven. Zo speciaal zijn de effecten niet, er zit geen tempo in en geen shape dus 75 euro echt teveel. dan zou ik toch 2 x de ultimate force kopen :cool:

stuk beter ja, maar na dat 2x gehad te hebben ben ik ook wel weer toe aan wat nieuws

Artikelnummer: 264
Artikelnaam: Waterloo
Aantal Schoten: 32
Effectomschrijving: Deze 32 schots cake is maximaal geladen met brocade effecten in rood, groen en blauw met gouden staart. De brocade naar crackling finale sluit de show prachtig af.
Richtprijs: €75,00

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Ik kan me herinneren dat deze een aantal jaar gelden
nog bij knalgoed(BE) te verkrijgen waren.

Back
Bovenaan