Wat zou jij graag zien in een nieuwe cake?

Dat komt omdat ze afgelopen jaar voor sommige cakes (weet niet precies welke) een andere fabriek hebben gehad. Ik heb begrepen dat ze daar zelf ook niet echt over te spreken waren en dat ze naar de oorspronkelijke fabriek zijn terug gegaan.
Tenminste, dat kwam mij ter oren. Afwachten dus of het dit jaar meer constant is die kwaliteit.

Zelf ben ik wel te spreken over de cakes. Goed afgewerkt, klein maar fijn, prijs goed en uitwerking goed. Maar zoals elk merk zitten er betere en mindere cakes bij. En het aantal cakes is nogal beperkt, maar ook daar zou verandering in komen dit jaar. Of dat zo is moeten we ook maar afwachten, want het is akelig stil rondom Bonfire

Ik denk dat we erop kunnen rekenen dat de knappe koppen bij Bonfireworks op dit moment nog hard aan het werk zijn om alles voor de consument aan het eind van het jaar aan het regelen zijn.

Wat jij aanhaalt over de nieuwe fabriek waar ze vorig jaar op zijn overgestapt vindt ik een hele goede. Als je als impoteur kijkt naar producten voor de consument die kwalitatief heel goed moeten zijn dan zou ik zeggen stap terug naar de fabriek waar het vuurwerk uit het eerste jaar ook vandaan kwam. Misschien kost de productie van het vuurwerk iets meer, ik geloof dat de consument liever een euro meer betaald voor prachtige effecten in plaats van een euro minder met effecten die het net niet zijn.

Back
Bovenaan