Wat zou jij graag zien in een nieuwe cake?

de 25 shots potten zijn er nu de 19 shots! eventueel mixed effect en weer zoals de 25 shots potten finale van een paar shots tegelijk.

ook zou ik waaiers wel leuk vinden, kleinere en grotere. bijvoorbeeld 20 shots ofzo tot 50 shots. uitwerkingen zou je kunnen halen uit de 25 shots potten en dan een combinatie van bijvoorbeeld 2 of 3 potten in 1 waaier.

verder misschien wat meer kleine potjes zoals 16 shots of nog minder shots ;)

uiteraard moet het betaalbaar zijn maar dat zit wel snor bij bon! :D

Een Z-shape of V-shape 6 rijen van 5 shots multicolor met multi color mines eronder,is ook weer eens heel wat anders.Zou zo 1-2-3 niet weren welk merk dit heeft.

Ben een groot fan van Bonfireworks. Toch vind ik de meeste potten vrij saai..
Ik hou dan ook meer van showpotten met een snoeiharde burst, potten als Stars over Paris, Black Surprise en natuurlijk de Investigate van Hardix.

Als Bonfireworks hier een paar leuke varianten op bedenkt met salvo's, een aantal V/W shots ertussen, alles met een topburst, dan gaan ze in 2011/2012 voor de no. 1 positie.

Een aantal waaiers voor een goede prijs zouden leuk zijn.
De volgende effecten zie ik daar graag in :
Chrysantium
Goede crackling (dragon eggs o.i.d.)
Dhailia boeketten (zoals bij city lights)

Angel Eyes Royal Class

Graag een kopie van deze geweldige maar belachelijk hoog geprijsde cake van Lesli.

een variatie met meer schoten en als het kan goedkoper.

Een multi shape (I,V,W) strobe cake (1 of meerder kleuren)

X-Box Sensations

Zelfde als hierboven, ook van Lesli en belachelijk duur. Maar vooral de eerste drie schoten zijn de mooiste die ik tot nu toe in een NL cake heb gezien, echt geweldig helder. Als daar nu een eens een 25 schots versie van zou komen tegen de prijs van de Wodka Blue, City Lights (welke ook heldere kleuren heeft...) etc, dan ben ik in mijn nopjes :)

Whistle to Salute!
Liefst 36 shots a la Silver Salute!
Spinning whistle mag natuurlijk ook, maar dan is 30 shots de max gezien de maximale kruitbenutting per tube.
Ideaal zou zijn de Whistle van de Sky Screamers i.c.m. de salute van de Silver Salute of Clouds of Thunder.

Nog een tip voor alle potten van Bon!
Een tweede (veiligheidslont)-lont.
Ik weet niet of het nu wel mag onder de CE-normering, maar dit is in ieder geval een gat in de huidige markt.

mooie singel shots van 2 inch!
mooie willow
tourbilion (moet mogenlijk zijn.
smily of ring.
zo iets das pas markt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Een single shot zoals de Sweet Coconut (toen die nog wel goed was.)

En natuurlijk een Z shape cake, die super snel zijn tails eruit knalt, als een machinegeweer.
JW306 dus.

Het hoeft voor mij niet eens een nieuwe cake te zijn. :)

Neem de event cake 4, prachtig ding. Ik had deze cake nóg leuker gevonden als deze als finale salute's had gehad (geen tails zoals je die ziet bij Royal Fireworks!) Gewoon een mooi rode/groene bullit en dan een kneiterharde salute.

Een cake met in de eerste helft mooie brede spinning tails+palm+crackling en die eindigt in een pure knalcake met super heftige finale.
En die cake zou dan natuurlijk Billy Boem genoemd moeten worden!:)

Ik heb iets toe te voegen over die fluit/knal-cake van de vorige pagina: China Label heeft een dergelijke cake die heet Valencia Fallas. Alleen die schiet niet om en om fluit en knal maar eerst een rij fluit en dan een rij knal. Dus als je met een knalblokje zou komen dat per schot om en om fluit en knal heeft, zou dat uniek zijn in Nederland en zou ik hem zeker kopen! :D

Maar fluit naar ti silute (in dezelfde bombette) vind ik ook nog steeds super (wat ook nog niet op de markt is).

snelle blokjes met bonte kleuren zoals we te zien hebben in de blokjes in de winkels in Valencia van bv pyrofantasia.

* Een cake Ala Tanz der Vampire:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

* Een pakket met unieke Singleshots,
(crossete,silver whistling to ti,Brocade,Horsetail)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een goed mixed effects blok ala:

+ YouTube Video

Heb goeie ideeen voorbij zien komen in dit topic.
Alleen ik wil even me zegje doen over de bestaande artikelen.

Veel vuurwerkverkopers hebben nog de potten staan met de oude labels en kregen de nieuwe labels binnen in de verkoop dagen van 2010.
Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat de kwaliteit van veel producten achteruit is gegaan of zelfs veranderd wat mijn niet echt meer aanspreekt maar dat is mijn mening.
Als voorbeeld : De Earcatcher

Ten eerste zijn is de fluit veranderd en zijn geen salvo's meer. Dit vind ik erg jammer want de salvo vooral aan het eind maakt deze pot echt Fantastisch maar bij de nieuwe gaan deze in een hoog tempo waar door je de 3 traps fluit effect eigenlijk niet meer hoort en dat vind ik erg zonde.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat de kwaliteit van veel producten achteruit is gegaan en dat vindt ik erg jammer.

Jean-Paul.

Heb nog een paar leuke ideeen voor een aantal cakes.

10 schots cake,With purple,yellow,white dahlia and golden wave with orange stars

10 schots cake,Golden,red strobe with bleu tail and golden tails to silver strobe willow with green stars

24 schots fan-shape cake,Red strobe with yellow dahlia,aqua bleu peony with pink dahlia,golden coco with green and purple stars,golden tails to crackling with red swimming stars

Back
Bovenaan