Wat zou jij graag zien in een nieuwe cake?

Arjan

VWC lid
Bonfireworks groeit landelijk gezien erg snel en ook het assortiment zal daardoor uitgebreid gaan worden met enkele top cakes en nog meer artikelen waar momenteel veel vraag naar is door dealers en consumenten voor seizoen 2011/2012

De cakes van Bonfireworks/Dream Collection zijn stuk voor stuk natuurlijk al juweeltjes en zijn voorzien van bijzondere, maar zeer krachtige, uitwerkingen en interessante effecten waar veel "ahhhs" en "ohhhhs" bij te pas komen.

Echter zijn we benieuwd wat jullie als liefhebbers graag in een cake zouden zien :wink:

Laat het hier weten, zodat dat we hele goede ideeën begin van 2011 mee naar China kunnen gaan nemen in de creatie van enkele nieuwe cakes!

Meer info over Bonfireworks en de artikelen: http://www.bonfireworks.nl

leuk om vwc daarbij te betrekken.
Ik denk dat je een cake nodig hebt die iedereen aanspreekt voor een niet te hoog budget.

Juist ja een Cake niet te duur...
Ik zou er graag 1 zien in de vorm van een waaier, die mines combineerd met mooie luchtschoten/boeketten en een finale met allemaal crackling.

Leuk idee :)

groeten Andre

z-shape dikke swirling tail met bijzonder gekleurde boeketten erboven (ala City Lights/Earcatcher) met fanshape finale.

z-shape waterfall cake, met dit als voorbeeld (ik snap dat dat met die mines eronder en zoveel shots niet haalbaar is, maar je snapt het idee)

Tof dat je ons om inspiratie vraagt! Ben benieuwd wat we volgend jaar kunnen verwachten.

Een cake met mooie witte spinning tails eindigend in zeeblauwe peony's of crossettes.

Een cake met multicolor peony's. En dan bedoel ik ook echt een cake met ALLE mogelijke kleuren! :D Die zijn er nog niet zoveel :)

Een mooi assortiment van Bonfireworks voor een goede prijs?! Met de echte bonfireworks ingredienten!

Bijvoorbeeld een goede 19 shots lijn of een goede 16 shots lijn? Ik persoonlijk denk dat Bonfireworks daar wel echt een merk voor is. Erg goede kwaliteit en onwijs mooie heldere felle kleuren, goede burst en heel veel diversiteit voor mooie prijzen.

:D

Een niet te dure waaier met als effect:
Grote en hoge glittertails in verschillende kleuren, die tot ontploffing komen in de kleuren (helder) blauw en (helder) rood.
(als inspiratie heb ik een beetje gekeken naar Triple X van Lesli.)

Coloured Hummer Tail to...(vul zelf maar in) lijkt me top. Maar dan wel hele goede, zoals ze horen te zijn.

Hummer tail en erboven peonies ala City Lights lijkt me bijvoorbeeld top. Het liefst nog in salvo's.
Misschien ook mooi te combineren in een knalcake.

In ieder geval iets met Hummers, dat mis ik echt nog.

Leuk om nu al goede reacties te lezen, zitten paar mooie combo's bij! Waar we zelf ook naar kijken zijn een aantal goede maar zeer betaalbare cakes in een prijscategorie tussen de 5 en 10 euro.. denk dan aan bijvoorbeeld 10 shots cakes e.d. in uiteraard de Bon kwaliteit. Daar is nu in deze collecties nog niets van, goedkoopste die er momenteel zijn kosten 15,95.. Ook al is dat al zeker een nette prijs voor wat je krijgt (Miracle, fantasy enz.)

Van dealers vernemen wij dat daar ook veel vraag naar is, evenals goede sierpakketten en pijlen waar we ook zeker wat mee gaan doen.

Hey die Arjan. Heb wel een aantal ideeen.

Paar voorbeelden:

Een 19 schots cake met multicolor peony,met bijv de kleuren,Geel,oranje,aqua,roze en paars,en als 2de effect glittering golden palmtree.

Een salvo cake met bijv 6x6 schoten,beginnend met mines en 4 verschillende effecten,laatste 2 rijen als finale,waar de effecten weer in terug komen.

Een 24 schots I-shape & W-Shape combinatie,met effecten als,Willow,dahlia,strobe

En zo heb ik nog wel een paar in me kop.

Zoals WSG zei, een multibreak is denk ik niet haalbaar, omdat je dan kleine effecten krijgt. en het denk ik wel duur is om te maken. Maar we zien vanzelf wel of er wat mee gedaan wordt. (ik wil je niet gelijk afkraken, maar het lijkt mij als je 2 effecten in 1 shot verwerkt, de effecten ook gelijk 2x zo klein zijn)

Het lijkt mij leuk als er een (500 gram) grote waaier komt, die alles achter elkaar eruit rateld.
Een waaier met allemaal tails die per rij een andere kleur hebben. En dan met of zonder mines. En als finale de laatste rij in 1 keer de lucht in en dan geen tails maar luchthuilers met crackling.

Wat waaiers zouden zeker nog aan het assoriment mogen worden toegevoegd. Of een vulkaan? Die is er ook nog niet.
Verder zou ik zeggen probeer een daylight cake op de markt te bregen als dat gaat ivm de regelgeving als een confetti blok.

Probeer de kwaliteit in de nieuwe cake's hetzelfde te houden als nu dan komt het zeker goed.

Zoals WSG zei, een multibreak is denk ik niet haalbaar, omdat je dan kleine effecten krijgt. en het denk ik wel duur is om te maken. Maar we zien vanzelf wel of er wat mee gedaan wordt. (ik wil je niet gelijk afkraken, maar het lijkt mij als je 2 effecten in 1 shot verwerkt, de effecten ook gelijk 2x zo klein zijn)

Bestaat al wel hoor; in de Wakkere Dodo :)

- 19 shots goede hummer cake a la Monster King.
- Goede bak met swirling silver tails (beetje Magnesium erin) to Blue peony! (soort oude Crosette King)
- Cake met goede multi-colour boeketten zoals die ene uit de kleine serie van 3 van Royal.
Alle als single effect natuurlijk. dat zou ik als Bon als trademark houden, omdat dat cakes mede betaalbaar houdt.

Een cake met om en om dikke luchthuilers en salute's.

Zoals de voor sommingen hier wel bekende trueno's y pitos 50 shots en de trueno's y silbados 100 shots beiden van Platon S.A.

Dit is wat naar mijn mening in nederland mist.

Hier een voorbeeld in een eigen filmpje van me.

Vanaf 2:33 zie je 2 trueno's y pitos 50 shots tegelijk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De z-shape waaiers zoals hier al eerder genoemd zijn er wel echter voor belachelijke prijzen, dus voor een goeie prijs (alla M85 original) inderdaad een goede z-shape waaier.

@Elgielo: Ja, maar dan fluit en ti-salute verwerkt in dezelfde bombette. Als je de Zware Jongens van Marijn kijkt, is het dus goed mogelijk.

Zo'n cake zou ik zeker kopen! :D

Ja dat denk ik idd ook, aleen ik zat meer te denken aan een multi-break salute achtig iets, het lijkt me wel dat je daar iets moois mee kan maken Aleen omdat er een beperkt aantal gram in 1 shot mag denk ik niet dat het een beetje harde knal word, dus dat zou het dan wel weer verpesten.

Back
Bovenaan