Wat zou je een mooi nieuw product vinden?

Iedereen heeft het altijd over cakes, maar is er niemand geïnteresseerd in echt goeie fonteinen? Vind ik persoonlijk eigenlijk een must in je afsteeklijst. Alleen er zijn zo weinig echt goeie.

Ik mis nog steeds eigenlijk wel een hele dikke mine bak. Zoiets als de Bulldog van Vulcan maar dan wat goedkoper.

Laatst bewerkt:
Geen idee of dit zou mogen op de Nederlandse markt, maar van mij mag de Star Ball Contribution zo weer terugkomen. Daar heb ik in de jaren '80 massa's van afgestoken (ouwe l*l, i know... ;) ), en wat mij betreft nog steeds een van de leukste "klein grut" items ooit.

serveimage.jpg

Geen idee of dit zou mogen op de Nederlandse markt, maar van mij mag de Star Ball Contribution zo weer terugkomen. Daar heb ik in de jaren '80 massa's van afgestoken (ouwe l*l, i know... ;) ), en wat mij betreft nog steeds een van de leukste "klein grut" items ooit.

Bekijk bijlage 32222

Helemaal mee eens. Dan wel de "oude" kwaliteit. Schuurmans heeft ze nog wel gehad maar die waren lang niet zo gaaf als deze.

Geweldig ding was dat, weet nog goed dat mn vader ze had vroeger.

En een goede blink box/assortiment mag er ook wel komen. Een box met 6 cakes met allemaal een andere kleur blink. Succes gegarandeerd.

Helemaal mee eens. Dan wel de "oude" kwaliteit. Schuurmans heeft ze nog wel gehad maar die waren lang niet zo gaaf als deze.

Idd waren dat gave dingen (jeugdsentiment) maar ik denk dat het niet door de CE komt omdat het op de grond draait, opstijgt, terugkomt en dan weer verder draait. Die combi kan/mag volgens mij niet binnen de CE-regelgeving.

Idd waren dat gave dingen (jeugdsentiment) maar ik denk dat het niet door de CE komt omdat het op de grond draait, opstijgt, terugkomt en dan weer verder draait. Die combi kan/mag volgens mij niet binnen de CE-regelgeving.

Dat klinkt bijna als een girandola :D
Als die bol niet lukt, dan maar een girandola :D

Heb pas nog met een mede fanaat de oude balletjes uit 1998 afgestoken.. en werwachten er al minder van.. maar sprong nog als vanouds 2 a 3m hoog.

Hahaha gaaf dat je die nog had! Ze gingen inderdaad behoorlijk hoog, als je mazzel had stuiterden ze nog een paar keer ook... heerlijke dingen.

Heb pas nog met een mede fanaat de oude balletjes uit 1998 afgestoken.. en werwachten er al minder van.. maar sprong nog als vanouds 2 a 3m hoog.

Bekijk bijlage 32222

geweldig die heb ik ook nog mee gemaakt ik ben van 84 :) , toen ik mijn eerste sier pakketjes afstak zaten deze er nog in ( begin jaren 90 zo uit mn hoofd )

Iedereen heeft het altijd over cakes, maar is er niemand geïnteresseerd in echt goeie fonteinen? Vind ik persoonlijk eigenlijk een must in je afsteeklijst. Alleen er zijn zo weinig echt goeie.
Ohhhh, heel graag goede fonteinen:p, liever nog dan cakes. En goede draaizonnen graag!
En voor mijn kinderen, goede jumping jacks. Zoals ik ze in de jaren 80 had.

Ohhhh, heel graag goede fonteinen:p, liever nog dan cakes. En goede draaizonnen graag!
En voor mijn kinderen, goede jumping jacks. Zoals ik ze in de jaren 80 had.

Jij bedoelt de jumping jacks met de "balletjes" die je dan uit elkaar sloopte? Heel vaak gedaan. Waren los super leuk. De kwaliteit van nu is om te huilen...

Back
Bovenaan