Wat zou je een mooi nieuw product vinden?

De mine zoals van de Amazone, alleen dan los zonder de fontein! Waaiers met rijen mines tegelijk en daarboven een rij effecten. Bestaat wel, maar er mogen er altijd meer van komen!

En Zoiets.. andersom mag ook (buitenkant effecten, binnenkant rauwe fluiters).

Zou een importeur die Zink Profi pijlen kunnen importeren?
Die waren voor de Nederlandse markt gemaakr als ik het goed heb, maar heb ze nog niet langs zien komen

Ik zou de Crackling Chry 3.0 uitbrengen waarbij hij niet per rij schiet, maar in een lekker tempo shot voor shot. Van links naar rechts, en weer terug. Liften tijdens de burst van de vorige.

Lijkt me niet zo heel ingewikkeld te maken toch?

Zou een importeur die Zink Profi pijlen kunnen importeren?
Die waren voor de Nederlandse markt gemaakr als ik het goed heb, maar heb ze nog niet langs zien komen

Paar filmpjes gevonden:

Gele dop

Rode dop

Groene dop

Witte dop

Blauwe dop

Alle rechten gaan naar de oorspronkelijke uploader: papajoe01986 op Youtube

[...]

Zou zelf single shots met een rauwe fluit zoals de Return of the Phoenix heel gaaf vinden. Dat je 's avonds één voor één een mooie fluiter de lucht in kan jagen, of een aantal stuks in een show kan verwerken.

[...]
Goed idee! Er moeten meer singleshots komen om je mee te vermaken in de avond.
- Inderdaad 1 met een goeie rauwe fluit.
Maar ook:
- Zo'n ti-cloud van de Stormchaser als boeket.
- Een Red Ghosts single shot waardoor je het effect nog beter ziet omdat er geen andere shoten doorheen storen.
- Hummer singleshot.

Ik weet niet of een soortgelijke cake al bestaat, maar mij lijkt mooi een Z-shape cake met de helft crackling willows overgaand naar crackling chrys.

Een nieuw "oud"product met de effecten van Panter Wolff. 2007 versie zonder crackling.
Eeuwig zonde dat hij uit het assortiment is gehaald.

Oude toppers in ere herstellen:
Cruise rockets
Screaming gril
Brullende schwiegermutter
Amazing yellow cabs
wasp
Moonwalker pijlen van Lesli

En misschien wat nieuwe effecten?
Geen idee of dit mogelijk is maar bijvoorbeeld red to whitr effect.
Grote 30mm color peonys.
Ben al heel blij net de red ghost maar misschien meer varianten? En moving stars vanuit burst?

Laat er eens een importeur komen met een box/assortiment met enkel tot de max gevulde peony blokjes. Dan in verschillende kleuren. Weet zeker dat dit een hardloper zal zijn.

Back
Bovenaan