Wat zijn écht goede fonteinen om erbij te hebben?

Het is doodzonde dat ze de oude Ground Impact zo verne*kt hebben met de MILF. Oude was zoveel beter!
Kwam de Ground Impact voor 14,- vandaag nog tegen dus hij is nog wel te koop in NL.. Wel iets duurder dan de MILF momenteel aangezien de meeste shops er 2 leveren voor 20 euro.

Yes gelukt. Probeer een beetje te zoeken naar shops met leuke fonteinen op mijn route.

Jij nog wat gekocht?
ja, de snow crystal van cafferata en de firestorm vulcans van Rubro

daarnaast ook de ex machina en de Taki.

komen er nog een paar bij vd week. ben ze even in kaart aan het brengen waar te halen.
Heel gek gaat het niet worden verders.

Ik heb volgens mij de glitterstorm nog niet voorbij zien komen hier, erg gaaf ding lijkt me.
Ja klopt, niet genoemd deze. Maar heb ook het idee dat er weinig mensen bij China Red komen dit jaar... althans minder dan vorig jaar hier van dit forum.

ja, de snow crystal van cafferata en de firestorm vulcans van Rubro

Die Firestorm Vulcans had ik vorig jaar maar vielen wel tegen.. ik laat ze dit jaar staan.

Ik heb zelf nog Van der Nat fontein toegevoegd, wisselende verhalen las ik maar zelf nooit eerder gehad dus een keer testen. En ook nog Krakatau, The Piano Man, Ground Impact en de vuurwerktoppers fonteinen met Black Friday: Snow Crystal, Crackling Schlag, Tanz Im Feuer, Dancing Fountain & Fountain Orchestra.

Heb nu wel alle fonteinen die ik wil hebben :biertje:

• Like
Waarderingen: GMP
Ja klopt, niet genoemd deze. Maar heb ook het idee dat er weinig mensen bij China Red komen dit jaar... althans minder dan vorig jaar hier van dit forum.

Die Firestorm Vulcans had ik vorig jaar maar vielen wel tegen.. ik laat ze dit jaar staan.

Ik heb zelf nog Van der Nat fontein toegevoegd, wisselende verhalen las ik maar zelf nooit eerder gehad dus een keer testen. En ook nog Krakatau, The Piano Man, Ground Impact en de vuurwerktoppers fonteinen met Black Friday: Snow Crystal, Crackling Schlag, Tanz Im Feuer, Dancing Fountain & Fountain Orchestra.

Hahaha zag dat je eerder al op zoek was naar fonteinen. Die heb je wel genoeg ja nu. Lekkere variatie ook.

The Piano Man bestellen onder het mom van top2000 lijkt me wel een goed excuus trouwens!

Laatst die GBV Fountrain gezien en vind dat qua design wel een top ding, wel wat eentonig dat zwart. Heb je die al eens bekeken? Wellicht leuk voor erbij in de collectie, alhoewel je al genoeg fonteinen hebt. :thumbup:

Laatst die GBV Fountrain gezien en vind dat qua design wel een top ding, wel wat eentonig dat zwart. Heb je die al eens bekeken? Wellicht leuk voor erbij in de collectie, alhoewel je al genoeg fonteinen hebt. :thumbup:

Ja gezien! Leuk ding inderdaad maar die laat ik staan.. genoeg is genoeg ;-).

Jij wel gekocht?

Met Piano Man zit je goed ouwe reus.
Leuk fonteintje

Ja klopt, niet genoemd deze. Maar heb ook het idee dat er weinig mensen bij China Red komen dit jaar... althans minder d :d an vorig jaar hier van dit forum.

geloof er niks van, weet je het zeker??

die rubro dingen zag ik voor 7,50 de twee, dat vind ik niet zo heel erg, de video haalde me over.....vast fake

Aldus t topic hebben die Firestorm last van weigeraars… doet me beetje denken aan de Scorpion vulcans, die hadden daar ook erg last van

Het zou 1 en dezelfde zijn.

Deze heb ik toevallig gisteren een paar pakjes besteld.
Beetje het einde van de Orchesta en de Taki.
Vet effect wat mij betreft
Meen je??
Ik dacht dat dit ze alle 3 waren, heel gek waarom er 1 zo’n lange pauze heeft en dat het beeld volledig zwart wordt. Daarom vanaf gezien. Als dit er 1 is en er 3 verschillende kleuren in 1 pakje zitten, zijn ze wel tof!

Back
Bovenaan