omepje VWC Moderator Forumleiding 27 dec 2024 #61 GMP zei: Thnx! Tis maar een halve dag, maar ik sta er wel alleen voor... Gaat vast snel. Om het jaar de klos zijn lijkt me bloedirritant! Dit jaar gunstig? Klik om te vergroten... Jup, dit jaar vrij gelukkig!
GMP zei: Thnx! Tis maar een halve dag, maar ik sta er wel alleen voor... Gaat vast snel. Om het jaar de klos zijn lijkt me bloedirritant! Dit jaar gunstig? Klik om te vergroten... Jup, dit jaar vrij gelukkig!
GMP VWC lid 27 dec 2024 #62 omepje zei: Jup, dit jaar vrij gelukkig! Klik om te vergroten... Geniet er dan maar dubbel en dwars van (en onthoud dat voor volgend jaar)
omepje zei: Jup, dit jaar vrij gelukkig! Klik om te vergroten... Geniet er dan maar dubbel en dwars van (en onthoud dat voor volgend jaar)
Adnoctum VWC lid 31 dec 2024 #63 Maak er een mooie dag van allemaal! Geniet van je vuurwerk en deze dag, en alvast een prettig uiteinde van 2024
Maak er een mooie dag van allemaal! Geniet van je vuurwerk en deze dag, en alvast een prettig uiteinde van 2024