Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Traditiegetrouw weer op de fiets?Tot 9u rustig aan doen, trip maken om laatste bestelling te halen, net op tijd thuis om om 18u eerste bak lucht in te jagen![]()
Uiteraard!Traditiegetrouw weer op de fiets?
Blijft goud! Succes weerUiteraard!
Ook wel ns gedaan; afhaalmomenten rond werk gepland en gewoon doorgewerkt. Was op zich ook prima, toch meestal max 16u vrij dus was ruim op tijd.Ik ga voor het eerst ever ooit werken op oudjaarsdag. Wel maar een halve dag. Maar dat gaan we volgend jaar toch anders organiseren.
Middag appelflappen bakken.
Hier om het jaar met oud en nieuw werken. Alhoewel je pas vanaf 18:00 los mag gaan baal ik er elke keer weer gigantisch van. Tog het gevoel dat je een groot stuk van de sfeer mist. Succes man, en hopelijk zijn je collega's zo lief dat je iets eerder naar huis mag.Ik ga voor het eerst ever ooit werken op oudjaarsdag. Wel maar een halve dag. Maar dat gaan we volgend jaar toch anders organiseren.
Middag appelflappen bakken.
Ochtend opstaan met top 2000. Rustig opstarten. Ff nfl wedstrijd kijken tot de lunch. Na de lunch ff rondje over het dorp wandelen. Middag ff gamen of top 2000 kijken. Eten en dan rond 18.00 met mn neefje en wie er dan ook aan komt waaien lekker stoken. Als we klaar zijn ruim ik gelijk de zooi op..daarna ff bijkomen en dan naar de jaarwisseling locatie. Ik weet nog niet waar ik heen ga.
Thnx! Tis maar een halve dag, maar ik sta er wel alleen voor... Gaat vast snel.Succes man, en hopelijk zijn je collega's zo lief dat je iets eerder naar huis mag.