Wat zijn de plannen op de dag der dagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
1e keer dat ik op de 31e vuurwerk ga halen. Maar mooi op tijd. Uurtje of 9. Dan ff naar huis en door naar carbidschieten.
Dat gaat door tot 17 uur. Nog paar dikke cakes de lucht in jagen om vervolgens naar huis te gaan.
Ff rustig eten (nou ja rustig 🤡) om savonds bij vrienden te zitten. Tegen 22.30 naar huis om wat vuurwerk te stoken met mijn kinderen.
Na 12 uur de dikke bakken afsteken en ff door de buurt heen.
Daarna is nog onzeker wat ik ga doen maar sws ergens waar veel vuurwerk en bier is🥳

Bedje uit rond 7.00uur, lekker uitgebreid ontbijten, en lekker bankhangen. Daarna naar de gym voor de laatste keer van 2024 om vervolgens te starten met de lunch haha. Rest van de dag lekker niks. Rond 1700 naar een groep bekenden om daar het eerste lontje van de dag aan te steken om 1800uur. Onderweg trouwens nog wel een pitstop bij de McDonalds.

Rustig opstarten in de ochtend. Daarna even langs een collega en daarna naar het carbid schieten hier in het dorp. Rond 6 uur is dat wel afgelopen dus dan ga ik naar de stooklocatie. Rustig de avond door komen met af en toe wat afsteken en af en toe een klein drankje met vrienden

Rustig wakker worden en met mijn vrouw ergens een lekker ontbijtje halen, dan in de middag naar familie waar mijn oom oliebollen aan het bakken is, daar ook lekker avond eten en dan rond een uur of 8 door naar vrienden. Daar 2 uurtjes gezellig zitten en dan naar huis en ga ik lekker stoken met de kinderen en de vrouw.

Tot 9u rustig aan doen, trip maken om laatste bestelling te halen, net op tijd thuis om om 18u eerste bak lucht in te jagen :handsup:

Ik ga voor het eerst ever ooit werken op oudjaarsdag. Wel maar een halve dag. Maar dat gaan we volgend jaar toch anders organiseren.

Middag appelflappen bakken.

Ik ga voor het eerst ever ooit werken op oudjaarsdag. Wel maar een halve dag. Maar dat gaan we volgend jaar toch anders organiseren.

Ook wel ns gedaan; afhaalmomenten rond werk gepland en gewoon doorgewerkt. Was op zich ook prima, toch meestal max 16u vrij dus was ruim op tijd.

Rond een uurtje of 10/11 richting het carbid schieten. Daar de hele dag staan en schieten en rond 19 uur naar huis heen om vervolgens mooi wat te gaan stoken.

Hier om het jaar met oud en nieuw werken. Alhoewel je pas vanaf 18:00 los mag gaan baal ik er elke keer weer gigantisch van. Tog het gevoel dat je een groot stuk van de sfeer mist. Succes man, en hopelijk zijn je collega's zo lief dat je iets eerder naar huis mag.

• Like
Waarderingen: GMP
Bewust de 30e nog gekozen voor een extra klus om even van huis weg te zijn, de 31e zo lang mogelijk in bed blijven hangen om vervolgens rond 14:00 de aller laatste bestelling op te halen.

daarna hou ik het makkelijk, lekkere chinees (maar dan wel echt chinees) en tussendoor wat mooie vulcanen en fonteinen bekijken tot 18:00 met gezeldschap.
eenmaal 18:00 zal de opening plaatsvinden met de wel bekende 300sh display samen met 2x ROTP.

Vanaf 18:00 stapsgewijs de producten schieten

• Like
Waarderingen: ATF
Ochtend opstaan met top 2000. Rustig opstarten. Ff nfl wedstrijd kijken tot de lunch. Na de lunch ff rondje over het dorp wandelen. Middag ff gamen of top 2000 kijken. Eten en dan rond 18.00 met mn neefje en wie er dan ook aan komt waaien lekker stoken. Als we klaar zijn ruim ik gelijk de zooi op..daarna ff bijkomen en dan naar de jaarwisseling locatie. Ik weet nog niet waar ik heen ga.

Na paar uitnodigingen voor jaarwisseling afgeslagen te hebben. Heb ik nu de perfecte uitnodiging. Met paar hele goede vrienden in klein gezelschap en een perfecte stooklocatie!
Helemaal happy

Succes man, en hopelijk zijn je collega's zo lief dat je iets eerder naar huis mag.
Thnx! Tis maar een halve dag, maar ik sta er wel alleen voor... Gaat vast snel.

Om het jaar de klos zijn lijkt me bloedirritant! Dit jaar gunstig?

de leukste verkoopdag in de vuurwerkwinkel in het noorden. Rond de klok van 16.00 tai ik toch een beetje af. Door naar zus, showtje schieten voor het dorp en misschien nog oliebollen bakken. Daarna naar terug naar de stad, elk uurtje een bak de lucht in en genieten. Dan, 00.00.. inhouden en na de champagne en het eerste geweld van de buurt, lekker de mooiste bakken de lucht in. Uiteraard gaat de allerlaatste en mooiste pas om 2.00.

Op 1-1, weer moe, maar voldaan terug naar de hoofdstad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan