Wat zijn de criteria dit jaar voor jouw aankopen?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waarom koop je die ene cake en waarom heb jij die compound al maanden geleden gekocht?

Wacht jij op de aanbiedingen en maakt het niet uit. Misschien ben jij wel gek op die dahlia's of die ene kleur.
Altijd gewacht op die ene bak die je nu echt moet hebben of ga jij kilometers maken omdat je die ene deal écht niet kan laten liggen?

Op basis van welke redenen en eisen scharrel jij jouw vuurwerk dit jaar bij elkaar?

Voor mij gaat het dit jaar alleen om het oude gevoel van "vroeger" nog 1 laatste keer mee te maken voor het inmiddels nostalgische gevoel, en dan bedoel ik dat ik vooral compounds bestel waar ik de beste herinneringen aan heb .

Voor mij zijn dat deze boxen en cakes welke ik zo'n beetje elk jaar nog heb gehad sinds het introductiejaar ervan en dat is inmiddels al zo'n 10 jaar geleden :

Rubro Event 4 Seasons
Rubro Immortal Gold
Rubro Transbomber
Rubro Buurt Assortiment
Valk Big 19
Evolution Snowman ( normaal gesproken had ik de Evolution Snowstorm maar die is zoals bekend niet meer te krijgen )

Op deze manier sluit ik de traditie voor mezelf af op een manier waar ik zelf de beste herinneringen aan heb .

ik zoek vooral de speciale dozen. Natuurlijk pak je ook wel eens een goede aanbieding mee, maar het budget gaat echt naar kwaliteit en uniekheid.

Eclipse of roar
Gracefullness
Crazy hornet
Elegance
Artificial

Allemaal dozen met iets bijzonders, geen 13 in een dozijn. En als een compound/cake echt goed is, dan probeer ik er vaak 2 te halen.

1×El patron gbv weco
1×Viva la vida gbv weco
1× blast fury vuurwerktoppers
1× inferno burst vuurwerktoppers

Laatst bewerkt:
Criteria worden steeds milder aangezien er steeds minder keuze lijkt te zijn met de huidige ontwikkelingen 🤔

Verder vooral gebaseerd op kwaliteit/prijs verhouding en de unieke effecten. Ik ben persoonlijk groot voorstander van de snellere rambakken.

Wil op tijd weten welk assortiment er bij de importeurs/winkeliers beschikbaar komt, wat er mag en wat er niet meer mag. Criteria heb ik niet echt, wil echt wel een eurotje meer betalen maar moet het wel kwalitatief goed zijn en geen achterlijke prijzen.

De belangrijkste criteria zijn dat ik een product zo goed vond dat ik hem zeker dit jaar weer wil hebben, de producten die mij dus echt bijgebleven zijn en sommigen daarvan zijn al jaren een vaste waarde in de collectie zoals de Something Different en de Insane Crown Bomber bijvoorbeeld. Bij nieuwe producten moet het filmpje vanaf de eerste keer indruk gemaakt hebben, dat zijn dit jaar bijvoorbeeld de Turbine, Rebel 2.0, Opera House en Exceptional. Eerder stond de Monster Phoenix ook nog in dit rijtje.

Back
Bovenaan