Airforce VWC lid 12 jan 2026 #41 Zijn al genoemd, maar in mijn collectie waren de Sulphur Crown en de Glimmer echt opvallend.
SH Fireworks VWC lid Gisteren om 09:27 #42 Funke en Iskra hebben een aantal hele fijne kleinere en betaalbare 20mm boxjes die echt prima mee kunnen met het geweld om middernacht.
Funke en Iskra hebben een aantal hele fijne kleinere en betaalbare 20mm boxjes die echt prima mee kunnen met het geweld om middernacht.
VWLWinterswijk VWC lid Gisteren om 09:55 #43 SH Fireworks zei: Funke en Iskra hebben een aantal hele fijne kleinere en betaalbare 20mm boxjes die echt prima mee kunnen met het geweld om middernacht. Klik om te vergroten... Eens, zelf de Bajka en Wampir afgestoken, heerlijk geweld!
SH Fireworks zei: Funke en Iskra hebben een aantal hele fijne kleinere en betaalbare 20mm boxjes die echt prima mee kunnen met het geweld om middernacht. Klik om te vergroten... Eens, zelf de Bajka en Wampir afgestoken, heerlijk geweld!
P Pyroklokker VWC lid Gisteren om 12:01 #44 Ik zie volgens mij nog geen Rubro Blitz Bomber staan... Toppertje voor zo'n klein doosje!
Black Dragon VWC lid Gisteren om 12:14 #45 Zoek je een mooi compact compoundje met spinners, Talos met 21mm is ook een topper!