Wat zijn de beste partijen om op te stemmen

Dat klopt,maar ik denk zelf dat de PVV niet veel meer in te stemmen heeft,en alle partijen zijn accoord.

Je moet niet alleen aan vuurwerk denken, de welvaart van het land is veel belangrijker. Liever geen vuurwerk en verder een fijn land, dan vuurwerk en een getto vol Marokkaanse racistische jongeren die de boel vernielen en terroriseren!

Je moet niet alleen aan vuurwerk denken, de welvaart van het land is veel belangrijker. Liever geen vuurwerk en verder een fijn land, dan vuurwerk en een getto vol Marokkaanse racistische jongeren die de boel vernielen en terroriseren!

Wat een onzin zeg. Er worden hele projecten opgezet om die gasten aan te pakken. Dat gaat prima naast het vieren van oud en nieuw. Ik snap niet hoe je deze zaken zo met elkaar in verband kan brengen zeg.

Leg mij eens uit hoe een vuurwerkverbod er aan bij kan dragen dat de mensen onderaan de sociale ladder hoger op komen?

Laatst bewerkt:
Ik stem niet meer. Steek er geen enkele tijd en moeite meer in. Heb wel wat beters te doen. :)

Wat een onzin zeg. Er worden hele projecten opgezet om die gasten aan te pakken. Dat gaat prima naast het vieren van oud en nieuw. Ik snap niet hoe je deze zaken zo met elkaar in verband kan brengen zeg.

Leg mij eens uit hoe een vuurwerkverbod er aan bij kan dragen dat de mensen onderaan de sociale ladder hoger op komen?
Nee, dat is geen onzin, die gettovorming is er echt, maar als je het niet wil geloven, wacht maar tot je een keer overvallen wordt of bedreigd. Of woon je in een rijke buurt? Die projecten helpen helemaal niks, die gasten lachen er alleen maar om: boetes die ze niet willen betalen, daar zijn de straatcoaches voor! Taakstrafje hier, taakstrafje daar, en niemand durft iets te doen want als je zo'n gast voor z'n bek slaat ga je zelf het gevang in. Dat is waarom er zoveel vernielingen zijn met oud en nieuw, dat staat regelrecht in verband met de verloedering van de maatschappij.

Het is ontzettend belangrijk om op de PVV te stemmen, wat dat ook betekent voor het vuurwerk. Het gaat om de toekomst van ons land. Willen we gettovorming, criminaliteit, racisme, geweld enz. of veiligheid? De PVV is de enige partij die serieuze maatregelen wil nemen tegen de gettovorming in Nederland en de respectloosheid van veel buitenlanders ten opzichte van Nederlanders.

Links in Nederland staat voor extreem-links: niet iedereen is gelijk, nee, de minderheden zijn meer dan een ander. De cultuur van buitenlanders is meer dan de onze. Gelijkwaardigheid, daar is geen sprake van, extreem-links is racisme en cultuurbarbarisme ten opzichte van het eigen volk. Die naïviteit leidt tot rampen: de migranten voelen zich ook echt meer dan de rest, en gedragen zich daarnaar: racisme, geweld, respectloosheid, wat zich uit in vuil aankijken, de boel vernielen, oude vrouwtjes overvallen, bedreigingen en racistisch geweld.

De islam, die onderdeel is van de meegenomen culturen door immigranten is een achterlopende barbaarse cultuur waarin alles wat voor ons normaal is als slecht wordt gezien. Vrouwen zijn minderwaardig, vrouwen zonder hoofddoek of burka zijn hoeren die je mag verkrachten, h0mo's moeten gedood worden, ongelovigen ook, drugs en prostitutie zijn door en door slecht en werperpelijk: vrijheid bestaat niet in de islam. Er is een grote groep fanatieke moslims die Nederland en haar volk minacht en discrimineert. De oude vrouwtjes die worden overvallen zijn niet voor niks allemaal Nederlanders, dat doen die lui niet bij een vrouwtje met een hoofddoek. Verkrachtingen, overvallen, allemaal bij Nederlanders en niet bij de mede-migranten. Bovendien kosten alle problemen die deze cultuurbotsingen met zich meebrengen miljarden, die u mag betalen dadelijk met die bezuinigingen.

De PVV is ook tegen de Europese Unie. De Europese Unie is erdoorgedrukt door Balkenende die zich niet aan de uitslag van het referendum besloot te houden, kenmerkend voor een dictatuur, wat de Europese Unie is. De Europese Unie kost tientallen miljarden, in de vorm van de euro, bijdragen, "zwakke landen", IMF, dadelijk het dicatoriale ESM waar in totaal 700 miljard in moet. De Europese Unie bepaalt voor Nederland in grote mate wat we wel en niet mogen doen, onder andere waar het gaat om immigratiewetgeving. Zonder de Europese Unie hoefde er niet bezuinigd te worden. Door de bezuinigingen die door de Europese Unie nodig zijn en er snel nog doorgedrukt worden gaat onder andere de BTW omhoog waardoor alles duurder wordt. Dat is geen bezuinigen, maar meer geld binnenhalen, en dat gaat om uw geld, en is slecht voor de welvaart en de economie.

Ik ben groen, en dat is de PVV niet, maar de olie is over 50 jaar op. Dat is veel langer dan Nederland nodig heeft om in en Afrikaans land te veranderen als het zo doorgaat: armoede, geweld en racisme. Dan hebben we ook geen vuurwerk meer nodig, want dan hebben we daar geen geld meer voor. Geert Wilders en zijn partijgenoten hebben het beste met ons voor. Zorg dat we het overleven, stem tegen de Europese Unie, stem tegen de multikul, en stem voor een veilig, vrij en welvarend Nederland.

*****Door de bezuinigingen die door de Europese Unie nodig zijn en er snel nog doorgedrukt worden gaat onder andere de BTW omhoog waardoor alles duurder wordt. Dat is geen bezuinigen, maar meer geld binnenhalen, en dat gaat om uw geld, en is slecht voor de welvaart en de economie.*****

Hier kan ik me wel in vinden.

Nee, dat is geen onzin, die gettovorming is er echt, maar als je het niet wil geloven, wacht maar tot je een keer overvallen wordt of bedreigd. Of woon je in een rijke buurt? Die projecten helpen helemaal niks, die gasten lachen er alleen maar om: boetes die ze niet willen betalen, daar zijn de straatcoaches voor! Taakstrafje hier, taakstrafje daar, en niemand durft iets te doen want als je zo'n gast voor z'n bek slaat ga je zelf het gevang in. Dat is waarom er zoveel vernielingen zijn met oud en nieuw, dat staat regelrecht in verband met de verloedering van de maatschappij.

Het is ontzettend belangrijk om op de PVV te stemmen, wat dat ook betekent voor het vuurwerk. Het gaat om de toekomst van ons land. Willen we gettovorming, criminaliteit, racisme, geweld enz. of veiligheid? De PVV is de enige partij die serieuze maatregelen wil nemen tegen de gettovorming in Nederland en de respectloosheid van veel buitenlanders ten opzichte van Nederlanders.

Links in Nederland staat voor extreem-links: niet iedereen is gelijk, nee, de minderheden zijn meer dan een ander. De cultuur van buitenlanders is meer dan de onze. Gelijkwaardigheid, daar is geen sprake van, extreem-links is racisme en cultuurbarbarisme ten opzichte van het eigen volk. Die naïviteit leidt tot rampen: de migranten voelen zich ook echt meer dan de rest, en gedragen zich daarnaar: racisme, geweld, respectloosheid, wat zich uit in vuil aankijken, de boel vernielen, oude vrouwtjes overvallen, bedreigingen en racistisch geweld.

De islam, die onderdeel is van de meegenomen culturen door immigranten is een achterlopende barbaarse cultuur waarin alles wat voor ons normaal is als slecht wordt gezien. Vrouwen zijn minderwaardig, vrouwen zonder hoofddoek of burka zijn hoeren die je mag verkrachten, h0mo's moeten gedood worden, ongelovigen ook, drugs en prostitutie zijn door en door slecht en werperpelijk: vrijheid bestaat niet in de islam. Er is een grote groep fanatieke moslims die Nederland en haar volk minacht en discrimineert. De oude vrouwtjes die worden overvallen zijn niet voor niks allemaal Nederlanders, dat doen die lui niet bij een vrouwtje met een hoofddoek. Verkrachtingen, overvallen, allemaal bij Nederlanders en niet bij de mede-migranten. Bovendien kosten alle problemen die deze cultuurbotsingen met zich meebrengen miljarden, die u mag betalen dadelijk met die bezuinigingen.

De PVV is ook tegen de Europese Unie. De Europese Unie is erdoorgedrukt door Balkenende die zich niet aan de uitslag van het referendum besloot te houden, kenmerkend voor een dictatuur, wat de Europese Unie is. De Europese Unie kost tientallen miljarden, in de vorm van de euro, bijdragen, "zwakke landen", IMF, dadelijk het dicatoriale ESM waar in totaal 700 miljard in moet. De Europese Unie bepaalt voor Nederland in grote mate wat we wel en niet mogen doen, onder andere waar het gaat om immigratiewetgeving. Zonder de Europese Unie hoefde er niet bezuinigd te worden. Door de bezuinigingen die door de Europese Unie nodig zijn en er snel nog doorgedrukt worden gaat onder andere de BTW omhoog waardoor alles duurder wordt. Dat is geen bezuinigen, maar meer geld binnenhalen, en dat gaat om uw geld, en is slecht voor de welvaart en de economie.

Ik ben groen, en dat is de PVV niet, maar de olie is over 50 jaar op. Dat is veel langer dan Nederland nodig heeft om in en Afrikaans land te veranderen als het zo doorgaat: armoede, geweld en racisme. Dan hebben we ook geen vuurwerk meer nodig, want dan hebben we daar geen geld meer voor. Geert Wilders en zijn partijgenoten hebben het beste met ons voor. Zorg dat we het overleven, stem tegen de Europese Unie, stem tegen de multikul, en stem voor een veilig, vrij en welvarend Nederland.

Bedankt dat je de moeite neemt om deze reactie te typen. Ik denk dat de gang van zaken in de Nederlandse politiek erg dwars zit. Klopt dat?

Ik vind dat je recht hebt op je mening. Mijn inziens bevat jouw stuk heel veel vooroordelen en sla je de plank op verschillende fronten echt mis.

Om trouwens je vraag te beantwoorden. Ik woon in één van de meest criminele steden van Nederland in een zogenaamde aandachtswijk tussen onder andere Marokkanen, Antillianen en Surinamers. Daarnaast heb ik zelf met de doelgroepen gewerkt die door de samenleving als het grootste uitschot van het land beschouwd worden. Of ik dus weet wat er speelt? Zeker, dat weet ik. Waarschijnlijk weet ik véél beter wat er speelt onder bepaalde doelgroepen dan de heer Wilders en zijn potentiële electoraat dat doen.

Overigens ben ik wel benieuwd waar jij dan woont. Zou je mij willen vertellen waar jij de situatie ziet zoals jij die omschrijft?

De gang van zaken zit me inderdaad behoorlijk dwars. Nederland verandert langzaam in een steeds onveiliger, steeds armer, steeds asocialer en steeds islamitischer land. En ondertussen gebeurt er nog veel meer, zoals dat er nauwelijks aandacht is in de politiek voor een oplossing voor het grondstoffenprobleem, dat er met miljarden wordt gesmeten en er vervolgens ineens moet worden "bezuinigd", te weinig aandacht voor internet, het aanzeiken met dictators vanwege de handelsbelangen en dat soort hypocriet gedoe, troep uit China en zo. De politiek houdt zich bijna alleen maar met zichzelf bezig terwijl de politiek er voor de bevolking zou moeten zijn.

Mijn situatie: in een wijk waar je regelmatig gangsters ziet, heel provocerend en luidruchtig, troep maken, de boel vernielen, en ik ben al een paar keer bedreigd, een keer zo erg dat ik ze kapotgeschoten had als ik een pistool bij had, zo erg, toen ook daarna de politie gebeld die eerst geen tijd had en toen na enig aandringen toch kwam maar te laat, en daarna en niks meer van gehoord. Het is ook sinds toen dat ik fel PVV'er ben geworden, toen merkte ik goed hoe gevaarlijk het extreem-linkse beleid is.

De gangsters hangen op allerlei plekken rond, waar ze staan te blowen, een enorme teringzooi ervan maken, openlijk hun haat aan joden en hom0's kenbaar maken, en tussen dat gestraattaal door hoor je af en toe nog wat Arabische allah-dingen. Wat denk je dat er gebeurt als ik hier zulke lui tegenkom en luidruchting provocerend over bijvoorbeeld "******moslims" begin? Moet ik niet proberen als m'n leven me lief is, nou, dat doen hun dus de hele tijd, maar dan over joden. De politie doet er niks aan, en als je niet uitkijkt word je zelf bedreigd of aangevallen door die lui. Kortom: enorme overlast en veel discriminatie van die lui hier.

De excessen zoals het beroven van oude vrouwtjes en overvallen zie ik met eigen ogen niet gelukkig, zulke dingen haal ik uit de kranten, maar de dreiging is heel groot en het is echt opvallend dat er alleen misselijke dingen gedaan worden bij Nederlanders door die lui. Er is een spreekwoord, een druppel teer kan een vat honing verpesten. Zo kunnen de paar "stoere" jongens die om de zoveel tijd geweld menen te moeten gebruiken de hele buurt onveilig maken. Dat is het mij niet waard als we daarvoor een hoop extra mensen in het land krijgen met een andere cultuur die er niks van snappen. Wat moeten die hier? Ze vinden het hier helemaal niks. Ze haten ons alleen maar. Ik moet er niet aan denken dat ik dadelijk oud en zwak ben, en het is nog veel erger, en ik word beroofd door van die lui.

Voelt dat nou lekker Dinkydau, zo je woede over internet uiten?
Ga maar lekker pvv stemmen, als ze aan de macht komen spreek ik je na 4 jaar wel weer, kijken hoe die wilders het hele land naar de ***** kan helpen, afgesproken?

Mocht de pvv gaan regeren (niet "aan de macht komen"), dan zal de pvv zich hard maken om uit de Europese Unie te gaan, cultuurbotsingen efficient aan te pakken en de zorg te verbeteren. Als jij dat "naar de *****n helpen" noemt ben ik benieuwd hoe jij de verhoogde BTW, de onveiligheid op straat en de slechte zorg als jij dadelijk oud bent noemt. Geert Wilders zou niet zo moeten blèren, misschien dat z'n punten dan duidelijker naar voren zouden komen. Ik kijk in ieder geval naar de inhoud. Hij heeft echt het beste met ons voor.

http://www.stemwijzer.nl
net even een testje gedaan.

Let wel even op.dit is van vorige verkiezingen,sommige partijen bestaan niet meer.

dit komt er bij mij uit

StemWijzer Meeste overeenstemming met:
PVV
1 PVV U bent het op 11 punten oneens
2 Trots op Nederland
3 SP

Ook ik ben een PVV stemmer.
Gewoon omdat meneer Wilders durft te zeggen wat andere niet durven.
Dat betekent nog niet dat ik een racist ben,Integendeel...
Maar ik ben het wel op veel punten met hem eens.
Natuurlijk hebben we het niet slecht,Maar als het zo doorgaat wil ik niet weten hoe we er over 10 jaar voorstaan.
De laatste jaren is ons land naar de g*dv*rd*mme gehaald door de sterk falende politiek.
Ik had graag geweten hoe we ervoor hadden gestaan als Pimmetje aan het stuur had gestaan toenertijd.

Mijn stem gaat in september gewoon naar de PVV.

Ik kom uit op de SP, of ik deze ook daadwerkelijk zal gaan kiezen heeft natuurlijk wel te maken met waar mee ze in september gaan komen. Eigenlijk is het nog veel te vroeg om deze stemwijzer te raadplegen, maar het geeft wel een kleine indicatie.

Mischien wat ideen voor de partijen om over na te denken.

Ontwikkelinshulp verminderen met 750.0000.per jaar,Niet l*llig bedoeld maar eerst je eigen volk en dan kijken wie je verder kunt helpen.
Sigaretten/shag accijnzen verhogen met 5%,Sorry voor de rokers onder ons maar het is gewoon slecht en heb zelf ook gerookt.
Toeslag voor kinderen alleen nog als deze in nederland wonen/verblijven.
Btw tarief laag verhogen van 6 naar 8%,Dat is beter dan het hoge tarief nog verder opschroeven.
Aow stapsgewijs verhogen met 3 maanden per jaar tot max 67,Hier ontkomen we gewoon niet aan maar doe het dan staps gewijs.
Vaste standard salarisverhoging voor ambtenaren van 1% per jaar.En dan niet meer zeuren.
Oude zorgstelsel weer invoeren,Nieuwe heeft niet het gewilde resultaat geboekt.
Wietpas gewoon afschaffen,Dit kost meer dan dat het opleverd.
WW uitkering maximaal voor 1 jaar.
Pas recht op WW als men 5 jaar inwoner bent van NL.
Criminele vluchtelingen niet opsluiten maar een retour beleid opstellen.
Hypotheekrente aftrek bij nieuwe hypotheken halveren,De bestaande huizen bezitters vallen niet onder de nieuwe regeling.
Graai cultuur bij banken aanpakken door bonussen zwaarder te belasten en een maximale loonstijging vast te stellen om zo alles in de hand te houden.
Eisen dat wij als klein land minder gaan betalen aan de europese unie i.p.v. meer.

Volgens mij kunnen we daarmee al heel wat behalen.
En ik denk dat er hier zijn die nog wel wat goede ideeen hebben.

Laatst bewerkt:
Allereerst complimenten voor de mods dat ze hier niet ingrijpen. Eveneens complimenten voor de mensen die de discussie voeren; dat heb ik toch wel eens anders hier gezien!

Persoonlijk mag de PVV van mij gewoon uit de politiek verdwijnen. Enkele jaren geleden voor de verkiezingen hadden ze een sterk en goed verhaal maar sinds ze zijn gaan gedogen is de aap uit de mouw gekomen. Ze roepen veel en doen weinig. Ze schaden de Nederlandse politiek. (Polen meldpunt en uitspraken als ''doe ff normaal man'')
Ze zijn tegen de Europese unie en willen eruit. Als je een goed nadenkt wat de Europese Unie ons oplevert dan hebben Henk en Ingrid daar veel profijt van.
Ze hebben Nederland in de steek gelaten in het Catshuis overleg. Toen kwam het erop aan dat ze de verantwoordelijkheid moesten nemen; ze zijn simpelweg gewoon weggelopen en lieten Nederland zitten in een crisis. Dat is gewoon laf!

En dan de BTW van 19 naar 21 procent gaat is alleen maar goed. En eveneens de andere bezuinigingen. Zolang de staatsschuld op blijft lopen blijven de rentelasten stijgen en blijven we daar elk jaar miljarden aan betalen. Wat mij betreft mag het overheidstekort niet meer dan 0% zijn. Het doet pijn maar het gaat tenslotte wel om de toekomst van Nederland.

En zoals hiervoor als is gezegd; een stem op de PVV is eigenlijk een weggegooide stem, kan ik me goed in vinden. Niemand wil nog zaken met hen doen de aankomende jaren. Ze gaan de aankomende tijd weer gewoon een hoop schreeuwen en zijn gedoemd tot een (al)tijd in de coalitie te blijven.

man man man, wat staat dit topic vol met onzin.
Alsof je moet stemmen op een partij die alleen tegen het vuurwerkverbod is. Ik denk dat de overige 364 of 365 toch wat belangrijker zijn dan die ene dag van vuurwerk afsteken. Alsof er niks anders bestaat dan alleen vuurwerk afsteken op een dag.

Dit is toch wel de grootste onzin die ik in hier gezien. De islam is een geloof net als het christendom, heeft niks met cultuur te maken. Overgens is wel erg duidelijk waarom jij een PVV stemmertje bent. Alles generaliseren en alles maar afschuiven op de islam. Ik vraag me af in hoeverre jij uberhaupt contact hebt met mensen uit die gemeenschap dat je zo zwart wit denkt over een hele groep mensen. En welke cultuurbotsingen die miljarden kosten? vul dat eens aan met voorbeelden en bronnen. En dan een vorm van haat inpraten met 'die u mag betalen dadelijk met die bezuinigingen'. Dus jij wil beweren dat alle bezuinigingen komen omdat we een aantal moslims in Nederland hebben? Vrijheid bestaat niet in islam? En jij wil beweren dat drugs en prostitutie dan wel goed is? Alsof iedere moslim daadwerkelijk zo denkt. Kom nou zeg. Typisch PVV.

dit is mijn ranking die ik krijg op die stemwijzer

Partij voor de Vrijheid
Platform Lokale Partijen
VVD
CDA
D66
SGP
ChristenUnie
PvdA
50Plus
Unie van Democraten
SP