Wat zat er in jouw kerstpakket

Morgen ga ik het kerstpakket krijgen :D

Vorig jaar een badjas, een axe douche/verzorgingsetje, en een groot houten dienblad.

Een electrische bakplaat de 5de alweer:angry:... ooh en een kerst ster... Ze bulken van het geld... We hebben die kersterren allemaal laten staan de baas vroeg aan iemand waarom laten ze die kerststerren nou staan?? iemand zei tegen hem dat hij ze ook zelf water mocht gaan geven...

ik heb er vandaag ook 1 meegekregen :D
27zznnt.jpg

dit zat erin:
- Pakje chocolade hagelslag
- Doosje met Cappucino (poeder)
- Doosje met Thee (zakjes)
- Doosje met warme chocolademelk (poeder)
- koekentrommel
- Kopjes set (4 stuks)
- 1 Meter drop
- Kerststol
- zakje krakelingen
- zakje spek
- bedrijfs bulletin
- Doosje Bonbons
- chocolade met bedrijfslogo erop
- en ronde beschuit

Verrek, een kerstpakket, voor 't eerst in jaren. Eentje zonder vreten, maar met een USBpen, kaarsenset (aansteker en dover), een of ander vreemd handenwarmding (niet uit te leggen) en een fleece parka.

Mijn moeder had hetzelfde pakket. Je vergeet de puzzel en kaars :p

Ehm mijn kerstpakket:

Een spel: Ranking me, Ranking you
Afbak stokbrood
Boerencake
Setje met 3 soorten ambachtelijk gemaakte jam
Kiprollade
Bak rundvleessalade
Bakje met 3 verschillende salades
Gaia meloen
Mandarijnen
Grolsch beugel fles
Fles puschkin
2 zakken snoep
3 zakken lays(die nieuwe lijn)
zakje kerstkransjes
6 blikjes energy drank
Doosje celebrations
zak duivis nootjes
En een autowas setje(enigste uit de winkel waar ik werk)

Dit alles zat in een mand van gerecyclede autobanden.
Al met al een zeer goed gevuld pakket.

Van alles en nog wat wat ik niet ga eten omdat ik niet weet wat het is en dat verdwijnt allemaal naar het goede doel.

Enige wat ik eruit heb gehaald is een fles Ammareto en een spuitbus Slagroom.

nou was weer nie veel word met het jaar slechter het eten dan :p

italiaanse bende geen snoep ofzow en een kortings bon van centerparks van maarlieft jawel 150 euro!!!!

niet te geloven moet je nog vrij nemen ook scheelt ze weer geld :P

Voor 100 euro aan VVV-bonnen. Wel zo gemakkelijk mee te nemen en theoretisch inwisselbaar bij tuincentra waar vuurwerk wordt verkocht...

Axe deo (hot fever) en douche gel.

En een waardebon van 20 euro bij de dougglas.

Toch wel leuk.

Gekregen bij de c1000

Van een collega heb ik zijn kerstattentie gekregen. Hij had dit van een aannemer die gekregen die voor ons werkt. Hij geeft zelf totaal niet om vuurwerk en heeft de doos daarom vandaag aan mij gegeven. Als dank heb uiteraard iets teruggegeven!

In de doos zitten 7 cakes en 3 fontijnen. Het is afkomstig van Breeschoten. De serie heeft de naam "cars" Zegt mij helemaal niets. De namen van de cakes ook niet. Zelfs de zoekfunctie leverde niets op. Er zitten namen in als City light, Airbase, Flying dragon, Formula3 en nog een aantal waar ik de naam even niet van weet. De cakes varieren tussen de 9 en 19 schots. Een aantal zijn 200 gram cakes. Zelf de fonteinen hebben 4 tubes per potje. Een foto heb ik niet, maar dat kan uiteraard wel.

Het lijkt mij een pakket dat standaard kan worden ingekocht om te geven als kerstpakket. Mijn collega krijgt elk jaar zo'n pakket van dezelfde aannemer.

Voorlopig gaat de doos in de opslag. Ben wel blij dat ik al wat heb voor de komende jaarwisseling.

Van een collega heb ik zijn kerstattentie gekregen. Hij had dit van een aannemer die gekregen die voor ons werkt. Hij geeft zelf totaal niet om vuurwerk en heeft de doos daarom vandaag aan mij gegeven. Als dank heb uiteraard iets teruggegeven!

In de doos zitten 7 cakes en 3 fontijnen. Het is afkomstig van Breeschoten. De serie heeft de naam "cars" Zegt mij helemaal niets. De namen van de cakes ook niet. Zelfs de zoekfunctie leverde niets op. Er zitten namen in als City light, Airbase, Flying dragon, Formula3 en nog een aantal waar ik de naam even niet van weet. De cakes varieren tussen de 9 en 19 schots. Een aantal zijn 200 gram cakes. Zelf de fonteinen hebben 4 tubes per potje. Een foto heb ik niet, maar dat kan uiteraard wel.

Het lijkt mij een pakket dat standaard kan worden ingekocht om te geven als kerstpakket. Mijn collega krijgt elk jaar zo'n pakket van dezelfde aannemer.

Voorlopig gaat de doos in de opslag. Ben wel blij dat ik al wat heb voor de komende jaarwisseling.

Je heb een zeer exclusief pakketjes liggen..
Degene die jij heb word al jaren niet meer verkocht:wink:

Ze werden verkocht onder de naam ;
Proffesional Style, met een cijfer erachter, waren paar verschillende dozen.. jij heb er 1 van :D

Be Happy :D

Back
Bovenaan