Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
werk jij be de sita
me pa had het zelfde![]()
Verrek, een kerstpakket, voor 't eerst in jaren. Eentje zonder vreten, maar met een USBpen, kaarsenset (aansteker en dover), een of ander vreemd handenwarmding (niet uit te leggen) en een fleece parka.
Van een collega heb ik zijn kerstattentie gekregen. Hij had dit van een aannemer die gekregen die voor ons werkt. Hij geeft zelf totaal niet om vuurwerk en heeft de doos daarom vandaag aan mij gegeven. Als dank heb uiteraard iets teruggegeven!
In de doos zitten 7 cakes en 3 fontijnen. Het is afkomstig van Breeschoten. De serie heeft de naam "cars" Zegt mij helemaal niets. De namen van de cakes ook niet. Zelfs de zoekfunctie leverde niets op. Er zitten namen in als City light, Airbase, Flying dragon, Formula3 en nog een aantal waar ik de naam even niet van weet. De cakes varieren tussen de 9 en 19 schots. Een aantal zijn 200 gram cakes. Zelf de fonteinen hebben 4 tubes per potje. Een foto heb ik niet, maar dat kan uiteraard wel.
Het lijkt mij een pakket dat standaard kan worden ingekocht om te geven als kerstpakket. Mijn collega krijgt elk jaar zo'n pakket van dezelfde aannemer.
Voorlopig gaat de doos in de opslag. Ben wel blij dat ik al wat heb voor de komende jaarwisseling.