Wat wordt nu je alternatief?

Pyrolove22

VWC lid
Goede avond, het nieuws van Vuurwerk Vathorst zal haast niemand ontgaan zijn gok ik zo. Zelf had ik ook een grote bestelling (15 items staan). Gezien de tijd van het jaar gaat het natuurlijk nooit meer lukken dezelfde collectie voor dezelfde prijs samen te stellen. Nou was ik meteen benieuwd wat mensen nu gaan bestellen als alternatief van hun bestelling bij Vathorst?

Ik heb maar 3 van de 15 items bij een andere winkel besteld. Zijnde de Riakeo Eclypse, Toxic en Outburst bij Knalkoning in Oss. Hier had ik ook al een bestelling staan dus deze kan ik daar mooi tegelijk ophalen.

Daarnaast heb ik bij de Intratuin in Rosmalen nog de China Red Kingdome, Gorilla en Thiera besteld.

Flink minder dus dan wat het eerst was, maar ben toch blij met de nieuwe items die eigenlijk nog op mijn verlanglijstje stonden maar er anders niet gekomen zouden zijn.

Vind het met name heel klote voor Vuurwerk Vathorst, alleen maar begrip naar hun toe.

Dus samenvattend waar het topic voor bedoeld is: Wat ga je nu bestellen ter vervanging van je bestelling bij Vathorst?

Laatst bewerkt:
Mij is het nieuws wel ontgaan, weet dus niet waar je het precies over hebt. Misschien dat je gewoon een linkje naar het betreffende topic geeft zodat mensen het kunnen lezen? Verder zie ik niet wat jij nu precies van wat dan als alternatieven hebt genomen en welke alternatieve het dan zijn geworden. Wil je dit misschien toelichten? :)

Ik had al bij Bruchem besteld en heb ze vanmorgen gemaild, heb een mooie kortingcode gekregen van 15%. Had geen zin om weer naar andere winkel te gaan, ik moet er al naar drie. Heb dus nog wat extra besteld in Bruchem, wel andere items helaas, maar goed, krijg nooit meer wat ik in vathorst heb besteld voor die prijs.vooral iro kin beauty en riakeo beauty baal ik van, maar het is wat het is.

Na de verdrietige berichten van vuurwerk vathorst krijgen wij veel berichten van liefhebbers uit de omgeving of we nog wat kunnen regelen.

Uiteraard willen wij de mensen van vathorst veel sterkte wensen met dit verdrietige nieuws. Dit is geen enkele vuurwerk winkelier gegund die met volle passie vuurwerk verkoopt.

Voor de mensen uit de omgeving kunnen we nog wel een leuk aanbod maken die nu hun vuurwerk bestelling hebben zijn annuleren. We gunnen namelijk iedereen een top oud en nieuw met een mooi collectie.

Het assortiment staat op onze webshop www.hermandehaanvuurwerk.nl en prijzen kan worden aangevraagd via pm voor een passende aanbieding voor jullie.

Ik ben vandaag op zoek gegaan naar vervangers en ben eigenlijk zeer goed geslaagd in het vinden daar van ( Breda vuurwerk ). Op 1 cake na ( Madness ) heb ik in principe nu weer alles van wat ik bij Vathorst had besteld. Het geld wat ik nu meer kwijt was is te verwaarlozen. Voor mij is dus gelukkig alles goed gekomen en ik hoop dat dat bij velen ook zo is of nog gaat gebeuren.

Mij is het nieuws wel ontgaan, weet dus niet waar je het precies over hebt. Misschien dat je gewoon een linkje naar het betreffende topic geeft zodat mensen het kunnen lezen? Verder zie ik niet wat jij nu precies van wat dan als alternatieven hebt genomen en welke alternatieve het dan zijn geworden. Wil je dit misschien toelichten? :)
Linkje toegevoegd aan de OP :)

Dit was mijn bestelling bij Vathorst:
Furious Fireworks - Furious Fan
XQlusif - Iro Kin Beauty
Riakeo - Outburst
Riakeo - Massive
Riakeo - Eclypse
Riakeo - Toxic
Riakeo - Cupido
Riakeo - 500
Watt - Dance Crew
XQlusif - Sutorobo Taki
Funke - Höllenfuer
Wolff - Centurion
XQlusif - Oyogu Hoshi
Classick - Jet Stream Fountain
Lesli - Pump It

Dit heb ik nu besteld:
Riakeo - Eclypse
Riakeo - Toxic
Riakeo - Outburst
China Red - Gorilla
China Red - Kingdome
China Red - Thiera

Kingdome is de Centurion/Massive vervanger en Gorilla de vervanger voor de Iro Kin Beauty. Thiera fontein vervanger van de Jetstream en Sutorobo Taki. Met de Kingdome en Gorilla heb ik voor mijn gevoel 2 dikke klappers gekocht, dus zodoende valt de teleurstelling van de Iro Kin Beauty en Centurion/Massive mee. Scheelt ook dat ik de Vortex 2 nog heb staan die het zelfde effect heeft als de eerste cake van de Iro Kin Beauty. Hoef dat effect in ieder geval niet te missen in mijn collectie.

Linkje toegevoegd aan de OP :)

Dit was mijn bestelling bij Vathorst:
Furious Fireworks - Furious Fan
XQlusif - Iro Kin Beauty
Riakeo - Outburst
Riakeo - Massive
Riakeo - Eclypse
Riakeo - Toxic
Riakeo - Cupido
Riakeo - 500
Watt - Dance Crew
XQlusif - Sutorobo Taki
Funke - Höllenfuer
Wolff - Centurion
XQlusif - Oyogu Hoshi
Classick - Jet Stream Fountain
Lesli - Pump It

Dit heb ik nu besteld:
Riakeo - Eclypse
Riakeo - Toxic
Riakeo - Outburst
China Red - Gorilla
China Red - Kingdome
China Red - Thiera

Kingdome is de Centurion/Massive vervanger en Gorilla de vervanger voor de Iro Kin Beauty. Thiera fontein vervanger van de Jetstream en Sutorobo Taki. Met de Kingdome en Gorilla heb ik voor mijn gevoel 2 dikke klappers gekocht, dus zodoende valt de teleurstelling van de Iro Kin Beauty en Centurion/Massive mee. Scheelt ook dat ik de Vortex 2 nog heb staan die het zelfde effect heeft als de eerste cake van de Iro Kin Beauty. Hoef dat effect in ieder geval niet te missen in mijn collectie.
Dat is net iets meer dan 25 kilo denk ik.

Na de verdrietige berichten van vuurwerk vathorst krijgen wij veel berichten van liefhebbers uit de omgeving of we nog wat kunnen regelen.

Uiteraard willen wij de mensen van vathorst veel sterkte wensen met dit verdrietige nieuws. Dit is geen enkele vuurwerk winkelier gegund die met volle passie vuurwerk verkoopt.

Voor de mensen uit de omgeving kunnen we nog wel een leuk aanbod maken die nu hun vuurwerk bestelling hebben zijn annuleren. We gunnen namelijk iedereen een top oud en nieuw met een mooi collectie.

Het assortiment staat op onze webshop www.hermandehaanvuurwerk.nl en prijzen kan worden aangevraagd via pm voor een passende aanbieding voor jullie.

Hier sluiten wij ons helemaal mee aan, dit gun je geen enkele winkelier.

Als wij nog iemand uit de brand kunnen helpen met zijn of haar bestelling dan horen we het graag.
www.vuurwerkdiscount.nl

Aantal bestellingen bij Vathorst staan, het is super jammer, meest zonde vind ik het van de Coconut Bounty en de W-Shape Dominator.

Coconut Bounty is hier in de buurt nergens meer te vinden voor mooi bedrag, maar heb nog een W-Triple Layer op de kop weten te tikken, omlabel van de W-Shape Dominator, dus die is in ieder geval binnen.

Voor de rest laat ik het voor wat het is, verschil in bedragen is veel te groot nu paar weken voor Oudjaar.

Crackle king>Crackle king
ROTO>ROTP
Metallion blitz>Ultimate design
Dahlia spider>Crashbox

Hier valt het wel mee dus. Metallion blitz al eens geschoten maar de crossettes binnen een doos opgevangen door de ultimate design van Magnum.

Baal wel behoorlijk van de dahlia spider. Nummer zoveel dat ik er naast grijp. Aan de andere kant voor het eerst de crashbox.

Crackle king>Crackle king
ROTO>ROTP
Metallion blitz>Ultimate design
Dahlia spider>Crashbox

Hier valt het wel mee dus. Metallion blitz al eens geschoten maar de crossettes binnen een doos opgevangen door de ultimate design van Magnum.

Baal wel behoorlijk van de dahlia spider. Nummer zoveel dat ik er naast grijp. Aan de andere kant voor het eerst de crashbox.
Dahlia spider staat nog bij Heka

Had bestelling van 10 compound boxen staan. Flink bedrag ook…. Nu geen idee waar ik grote bestelling 🚚 in 1x kan gaan doen. Als er nog een handelaar 15% korting geeft of goede tips.. altijd welkom

Had bestelling van 10 compound boxen staan. Flink bedrag ook…. Nu geen idee waar ik grote bestelling 🚚 in 1x kan gaan doen. Als er nog een handelaar 15% korting geeft of goede tips.. altijd welkom
Als je zoveel compounds wil dan kun je zo ongeveer alle winkeliers mailtje sturen.

Had 4 bestellingen staan bij vathorst
Gisteren gelijk bezig geweest met vervangen
Heb een deel weten te vinden en andere deel vervangen.
En nog een gratis pot weten te fixxen

Back
Bovenaan