Wat wordt nu je alternatief?

Had bestelling van 10 compound boxen staan. Flink bedrag ook…. Nu geen idee waar ik grote bestelling 🚚 in 1x kan gaan doen. Als er nog een handelaar 15% korting geeft of goede tips.. altijd welkom
Sowieso dit weekend bij Vuurwerk bruchem kan je tussen de 10 en 20 % krijgen. Ik heb 15% gekregen gisteren.

Zelf had ik 2 bestellingen staan, vervelend maar daar kom ik wel overheen. Dit weekend ga ik even speuren nog voor vervangers.

Color hypnose niet besteld omdat budget op was. Nu toch besteld omdat er 500 piek terug komt. Met 225 niet heel scherp meer maar we doen het ervoor! De andere missende producten even rustig voor kijken. Bestellen bij 6 winkels spreidt het risico wat, dat is een voordeel.

Ik heb tot nu toe een coconut bounty en zo’n oude Berlin besteld. Ik zat al een tijdje over die Berlin te twijfelen maar vond m te duur. Nu alles toch duur is viel het ineens wel weer mee 🤪
Waar heb je die Berlin gevonden :)?

Yup zeker duur :( maar iig wel een vaste prijs 😂 de transbomber is in december duurder. Tsja ik mot wat hè
Beter duur dan niet te koop! En het is wel een goeie box, zo maakt Vulcan ze niet meer.

Overigens is dat hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat ze ze daar nog hebben, omdat ze daar altijd al reteduur waren :D

Ik zit m'n opties nog te overwegen aangezien ik 90% van de collectie bij Vathorst besteld heb. Ik elk geval op de eerste verkoopdag even langs Amersfoort om te kijken of er nog iets van de originele lijst te krijgen is (en om de VH toch een beetje te supporten). Verder heeft de lokale China red dealer nog steeds een 20% gratis actie lopen, dus vermoed dat de vrijgekomen centjes daar geïnvesteerd gaan worden. De Lion stond sowieso hoog op m'n verlanglijst :P

Ik heb nog een Beast of Burden kunnen bestellen met 20% korting, waardoor die maar een paar tientjes meer is dan bij vathorst. Blij mee want weinig alternatieven! Sixbox is wel jammer, maar heb daar nu een W Triple Layer voor gehaald.

ik was dit jaar al heel laat met bestellen en het geen wat er besteld was is ondertussen ook weer geannuleerd door bekende oorzaak of afkeur.
vermoedelijk dat het dit jaar dan toch erg beperkt of gewoon helemaal niet wordt.

Hoge prijzen houden me gewoon echt tegen uberhaupt iets te bestellen en het geen wat een beetje betaalbaar is is vaak nog aan de andere kant van nederland.
zie het maar somber in met een ritje Duitsland.
moet ook wel zeggen dat door verhuizing en uitgebreide vakanties het budget wat mager is.

ik was dit jaar al heel laat met bestellen en het geen wat er besteld was is ondertussen ook weer geannuleerd door bekende oorzaak of afkeur.
vermoedelijk dat het dit jaar dan toch erg beperkt of gewoon helemaal niet wordt.

Hoge prijzen houden me gewoon echt tegen uberhaupt iets te bestellen en het geen wat een beetje betaalbaar is is vaak nog aan de andere kant van nederland.
zie het maar somber in met een ritje Duitsland.
moet ook wel zeggen dat door verhuizing en uitgebreide vakanties het budget wat mager is.
Om 0000 krijg je spijt ;)

Back
Bovenaan