Wat voor klein vuurwerk nemen jullie mee ?

Grondbloemen en fliters ligt de straat altijd vol mee die mogen niet ontbreken.
Op de 2de plaats heelveel single shots

Pili Crackers! :D Die dingen zijn baas

Maar ook:
knetterlinten/knalritsen/matjes/grondbloemen/kanonslagen/fontijntjes/happiness/kleine pijlen/ crazy bee's/ crazy jacks & singleshots

Grondbloemen en dat soort klein spul maar vooral heel veel single shots. Vindt die dingen een of andere manier altijd leuk.

uiteraard dit:

- Kanonslagen ( lekker goedkoop voor veel stoken met de kleintjes )
- Grondbloemen ( leuk , goedkoop ,)
- Singlet Shots ( voor relatief weinig geld toch veel speelgoed )
- Bijtjes ( vind ik persoonlijk GEWELDIG! )
- Grote bijen / ufos's ( super leuk spul )
- Romense Ka.... o nee :sad:
- Baby pijj..... ook niet meer :cry:

iemand nog tips ben gek op klein vuurwerk voor overdag etc

Crackling lint en singleshots.en voor de kids..knetterballen luchthuilers en fontijnen uit het cat1 assortiment.

Grondbloemen, rotjes, matjes, pili crackers, flitsers, en heel, heel veel singleshots. Verder zeg ik elk jaar weer dat ik geen bijtjes bestel. Dit jaar heb ik toch weer twee pakjes besteld.

Afgelopen oud en nieuw beloofde ik mezelf helemaal geen klein spul meer te nemen, maar de Japanse kanonslagen en het meterpakketje moeten er toch gewoon weer komen. Verder kijken of mijn vaste leverancier nog Romeinse kaarsen in zijn bunker heeft liggen. Die worden geld waard :idea:

De tijd van de hele dag lang afsteken is helaas voorbij, maar voor de sfeer stook ik de 31e overdag vooral veel categorie 1 spul. Om alvast in de sferen te komen voor de avond.
- De pili-crackers;
- Bijtjes;
- Crackling fonteintjes;
- Knetterlinten!!!

Afgelopen oud en nieuw beloofde ik mezelf helemaal geen klein spul meer te nemen, maar de Japanse kanonslagen en het meterpakketje moeten er toch gewoon weer komen. Verder kijken of mijn vaste leverancier nog Romeinse kaarsen in zijn bunker heeft liggen. Die worden geld waard :idea:
geen enkele vuurwerk verkooppunt binnen NL mag nog romeinse kaarsen hebben liggen je bent zelfs strafbaar als je het nog hebt liggen

Wat ik dan aan kleinspul heb, verschillende singleshotjes en nederlandse knallertjes voor de try-out! Na een beetje filteren kom je erachter wat de beste items zijn en die komen dan op de wishlist van volgend jaar! Zo weet ik iiig wat ik wel of niet meer moet kopen!

Geld waard? Denk het niet over de grens volop te koop voor ee habbekrats

heb het puur over verkooppunten binnen NL, niet over wat mensen thuis hebben liggen of wat dan.
de meeste verkooppunten konden het laten afvoeren of via importeur terug en kregen er compensatie voor

Crash
Wondertollen 5
Big Tom Thumbs 2
Astronaut
Ratelband 1000
Knallpack

Niet zoveel maar alsnog te veel. Kon het alleen niet laten liggen.

Back
Bovenaan