Wat vindt jij de beste vuurwerkwinkel ?

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
ik ga voor ANO vuurwerk!

mooi assortiment, veel korting+ gratis vuurwerk, mooie demo met prof show!, gratis friet koffie etc.

top winkel!

--pyro99:bye:

Voor mij dit jaar, Riezebos in Amersfoort! Aardige jongens, goeie service, goeie prijzen! Als ik nog wat wilde laten reserveren, kon ik ze ongestoord lastig vallen met een belletje of e-mail! Ik bedank ze ook alvast voor de aangeboden service voor het vuurwerk seizoen 2013-2014! :thumbup:

Riezebos vuurwerk. Veel besteld en alles geleverd gekregen. (de eventboxen oa.) Prima kortingsactie leuk personeel goed geregeld allemaal. Bijbestellen geen probleem en alles stond klaar de 28e om 7:30.

Edraket vuurwerk apeldoorn
Alles stond al netjes klaar hele bestelling klopte veel gratis vuurwerk aardige mensen.
Ik ga hier dit jaar zeker weer me vuurwerk halen.

Dat kan er maar 1 zijn: Valk Vuurwerk.

- Uitstekende service
- Vriendelijk personeel
- Zeer weinig vervangers geleverd ten opzichte van andere vuurwerkwinkels voor zover ik het kan beoordelen
- Snel aan de beurt
- Compleet assortiment met keurige prijzen

Vuurwerkland Steenbergen! Door Freaks voor Freaks!

Niet alleen omdat ik daar verkoop doe. Maar vooral omdat niemand daar langer als een kwartier staat te wachtten. Er is koffie/thee en frisdrank aanwezig. Er is een klanten wc! Ruim Assortiment en goede korting! Mocht er onverhoopt een vervanger zijn dan krijg je hier ten alle tijden een betere voor en mocht je het hier nog niet mee eens zijn vind er een overleg plaats!

Prima geregeld dus,

Groeten Leroy

Vuurwerk Riezebos Amersfoort. Echt lekker snel geholpen en zo weer weg. Zo heb ik het graag. Dit jaar zeker weer een bestelling plaatsen. :D

Dit topic kan beter anders genoemt worden (ervaringen met vuurwerkwinkels?), want de beste vuurwerk winkel van Nederland is een erg subjectief begrip omdat iedereen het anders ervaart.

Klopt, de titel hoort te zijn:

'Beste vuurwerkwinkel die jij hebt bezocht'
Uiteraard kan men pas zeggen welke winkel het beste is van Nederland als ze alle winkels bezocht hebben.

Mijn mening:

Van de winkels die ik bezocht heb, is Vuurwerk-Orthen als beste naar voren gekomen.
Deze winkel heeft een aantal punten die sterk zijn:

- 35% korting vanaf €200, zie je niet overal.
- Goed assortiment, van bijna elke importeur kartonnen te bestellen. Prima!
- 0:01 freak bestellingen af te halen, uniek!
- Prijsvragen tijdens een meeting en nog een loting van een SUPER vuurwerkpakket onder de freak bestellingen.
- Meeting mogelijk maken.
- Iedereen met een bestelling een gratis cake geven. (At Once)

De wachtrij was helaas wat minder, maar volgend jaar een nieuwe ronde en dus een nieuwe kans.

Valk Vuurwerk te Nijverdal.

Ze bieden een zeer goede service (weigeraars van vorigjaar, kreeg ik dit jaar er gratis bij). Tevens was ik snel aan de beurt met zowel het afhalen van de bestelling als in de losse verkoop.

Ik kan moeilijk oordelen over winkels waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb. Dan nog blijven er voor mij twee winkels over. Valk en de rijswijksevuurwerkhal. Valk heeft gewoon super prijzen,assortiment,kartonacties en service. De rijswijksevuurwerkhal heeft ook een super assortiment met kartonacties en een geweldige service. Ze houden wat meer de adviesprijzen aan maar dat compernseren ze wel zwaar met de gratis artikelen.

Komend jaar naast deze twee topwinkels waarschijnlijk ook nog naar orthen en eventueel huisman of herman de haan.

Vuurwerkland Steenbergen

Ik had een enorme bestelling, maar we stonden na een kwartiertje wachten ons busje al in te laden.
Vriendelijk geholpen met een lekkere bak koffie.
Ik zelf had mijn bestelling al gereed, maar ik zag aan de medewerker die een klant hielp dat je er ook goed terecht kunt voor een goed advies.
Wat ook belangrijk is dat is natuurlijk het assortiment, ruime keus uit mooie producten tegen een scherpe prijs!

Tot komend jaar heren!

Elk jaar word er een beste Vuurwerk winkel gekozen.
Ik weet dat er echt winkels zijn die graag deze tietel binnen willen slepen.
Voorgaande jaren heeft VWC (geloof ik) altijd een poll gehad voor beste Vuurwerk winkel.
zo te zien dit jaar dus niet..
Dus zal ik dit (de beste winkel van NL verkiezingen) persoonlijk hier bij houden.
De winnaar krijgt de tietel en desnoods een (wissel) beker van mij!
Gewoon omdat ik het leuk vind!..
Er is ook een beste importeur en ook een slechtste ..
Er is ook een beste product en ook een slechtste ..
Dus waarom geen beste winkel...?
Tot zo ver heb ik iig een tussen stand gemaakt tot post #56
Je kan stemmen tot Februari (lijkt mij tijd genoeg.. tog?)

TUSSEN STAND tot nu toe!

1e plek- Orthen met 11 stemmen.
2e plek- Herman de haan met 9 stemmen.
3e plek- Valk nijverdal met 5 stemmen.

4e plek- Vuurwerk Steenbergen met 4 stemmen.
5e plek- Harten 4 ,Rijswijkse vuurwerkhall ,123 Vuurwerk ,Riezen bos, met allen 3 stemmenn.
6e plek- Ano vuurwerk, Pronk vuurwerk, kuiper koekange, met allen 2 stemmen.
7e plek- Harry's vuurwerk hall, Zena oest geest, Huisman vuurwerk, Vuurwerk discount Almelo, Rowy Vuurwerk, Goudvuur Gouda, Ed Racket, met allen 1 stem.

Dus dames en heren stem hier! en deel je goede ervaringen!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu we toch de vraag stellen welke winkel de beste is zal ik hier dan maar eens antwoord opgeven!

Ik kies voor Bartpoppelaars In Breda, dit doe ik omdat ik hier al een jaar of 6 vuurwerk haal en elke jaar weer opnieuw word verrast door de nieuwe geweldige producten, dit jaar stond ik helemaal met een bek vol tanden toen de nieuwe serie tentoongesteld werd!

1 complete kast vol met Herlat® hier was ik best van onder de indruk aangezien er ook demo filmpjes werden geshowed. potten van 20€ b.v hadden echt een maximale uitwerking en ik was hier ook echt over te spreken!!

Met namen de Shining stars, pyros delight, fast forward en heavy duty.
meteen voor €250 aan Herlat besteld dus :rolleyes:

Ook gaat mijn stem hiernaar uit omdat het personeel geweldig is mede doordat ik er een een aantal van hen goed ken.

sfeer is altijd goed tijdens bestelling bakje koffie, demo tv's en shows etc. altijd genoeg keuzen en persoonlijk nog nooit vervangers nodig gehad.

Ook als er iets miste bij thuiskomst, en je ging er voor terug afhankelijk van het bedrag kreeg je het dubbel of een leuke extra!

Top dus!

Mijn stem gaat uit naar Felix vuurwerk uit Ijsselmuiden.

Sinds de actie van vwc en hij vorig jaar, daar klant, maar wat een top winkel(tje).
Deze man nodigt je persoonlijk uit voor een gesprek, hebben altijd pils en koffie klaar staan voor hun klanten.
Snelle service, alles krijg je geleverd.
Laat via de mail weten over mogelijke acties.
Prima kwaliteit prijs verhouding en altijd gezellig daar.

Mij zien ze aankomend jaar ook weer terug.

Voor mij is dat Huisman vuurwerk in Huissen!
Winkel geeft een bepaald gevoel en heb al mijn gewenste producten kunnen krijgen tegen een mooie prijs door de freakactie!!
Dat in combinatie met een superservice maakt mijn keuze snel gemaakt!

Pyro-freak

Back
Bovenaan