Wat vinden jullie het mooiste label? [2009]

Wat vinden jullie het mooiste label? [2009]

• Beko

Stemmen: 10 6,1%
  • Bonfireworks

Stemmen: 28 17,0%
  • Brave & Wichers

Stemmen: 9 5,5%
  • Breeschoten ''de Kruiterij''

Stemmen: 2 1,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 12 7,3%
  • Cafferata Vuurwerk

• Evuco Vuurwerk

Stemmen: 1 0,6%
  • GBV (Gert Breeschoten Vuurwerk)

Stemmen: 6 3,6%
  • Hardix Vuurwerk

Stemmen: 8 4,8%
  • Jaco Vuurwerk (JVE)

Stemmen: 0 0,0%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 4 2,4%
  • Meester Vuurwerk

• Mercurius

• Pronk Vuurwerk

• Royal Fireworks

• Rubro Vuurwerk

Stemmen: 8 4,8%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 9 5,5%
  • Sky Fireworks

• VC Vuurwerk

• Vuurwerkreus

• WECO Nederland

• Witte Tentenverhuur

Stemmen: 4 2,4%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 37 22,4%
  • XXL-Fireworks

• Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 5 3,0%

• Totaal stemmers
    165
Bonfire heeft voor mij het mooiste label. luxe mooie strakke uitstraling. toch vind ik bijna alle labels wel mooi op enkele uitzonderingen na.
Mijns inziens kunnen mooie labels ook een nadeel hebben: namelelijk een dure uitstraling. bonfire oogt luxe, dus voor de leek duur. Wij vuurwerkfreaks kijken verder dan onze neus lang is, en vergelijken vaak tot we een ons wegen, en laten ons niet verleiden door alleen een label. maar ik denk dat er wel mensen zijn die puur afgaan op een label, en misschien vaker gaan voor de simpele label.

Laten we deze ook even onder de aandacht brengen, misschien dat we hier ook nog wel een trofee aan gaan verbinden. :D
Stem dus allemaal mee, want onder alle stemmers verloten wij een VWC-goodiebag.

Wolff vuurwerk, omdat ik de dynasty collectie gewoon het beste vind en je krijgt gewoon goed vuurwerk voor je geld!

Ik heb voor Wolff gekozen, omdat ik vind dat deze simpelweg prachtige labels heeft. Ze geven iedere cake een ander label, meestal iets wat bij de naam past. Sommige heel simpel, sommige juist niet. Bijvoorbeeld de Crackling Venice, wat een ontzettend mooi label, daar zou je hem haast al voor komen!

Ik heb direct op Hardix gestemd. De nieuwe Brilliant labels zijn al mooi. Maar de nieuwe labels van de Fascinating lijn zijn echt fantastisch!
Hoe is het mogelijk dat ze nog maar zo weinig stemmen hebben? Kijk dit nu toch!

fasc_superior.jpg

fasc_supreme.jpg
fasc_spectacular.jpg
fasc_sublime.jpg

:applause:
Strak, zwart met 1 kleur. Mooie logo's. Ik ben echt super enthousiast. Nu nog hopen dat er ook mooi vuurwerk in zit. :rolleyes:

Wolff vuurwerk, omdat ik de dynasty collectie gewoon het beste vind en je krijgt gewoon goed vuurwerk voor je geld!

Anders lees je eerst even waar de poll over gaat voor je als een blinde kip gaat stemmen op je favo dealer... :frusty:

Laatst bewerkt:
Pronk vuurwerk natuurlijk........

zelfs de grootste vuurwerk hater wordt nog vrolijk van die gezellige labeltjes!!!!:p

Ik heb gekozen voor Wolf .Omdat wolf altijd goed vuurwerk heeft. Voor een lekkere prijs. Ook mensen met een lager bughet kunnen daar vuurwerk kopen !! En je krijgt er mooi spul voor

Ik heb gekozen voor Wolf .Omdat wolf altijd goed vuurwerk heeft. Voor een lekkere prijs. Ook mensen met een lager bughet kunnen daar vuurwerk kopen !! En je krijgt er mooi spul voor

Is lezen nu écht zo moeilijk? :bonk:
De waarde van de uitkomst van deze poll wordt op deze manier wel de nek omgedraaid zeg.

Eschr Ik heb het niet goed gelezen Ik heb voor wolf gekoze! Ze hebben goed vuurwerk. Ze geven iedere cake een ander label, meestal iets wat bij de naam past. Sommige heel simpel sommige juist niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb gestemd voor Lesli, omdat die labels er verzorgt uitzien en een goede sfeer hebben. Dit is niet in alle gevallen, vindt meerdere merken leuke ''sfeer'' labels hebben!

Ik heb gestemt op GBV, dit omdat ik Pro-Line een echte goede uitstraling vindt
hebben van dit is vuurwerk. Dit komt zeker voor een deel ook dat er altijd zeer
mooi een effecten beschrijving bij staat en dat vind ik er mooi.

B&W en dan met name de Barely Legal serie. Die labels zien er simpel, maar professioneel uit! :)

Ik heb gekozen voor Bonfireworks. Duidelijke winnaar! Oriental met mooie Oosterse uitingen en Exclusive met prachtig rood. Stijlvol maar ook met prachtige Oosterse draak.

Beko (Skyline) heb ik ook altijd wel mooi gevonden netjes, maar mag inmiddels wel eens wat vernieuwing ondergaan. Slecht vind ik sowieso Proline en Breeschoten (Ferro). Wolff (Dynasty) daarentegen wel weer netjes.

ik sluit me compleet bij MicherlAngelo hierboven aan!
ik heb voor bonfireworks gekozen omdat het een rustige en erg duidelijk beeld geeft van wat de pot inhoud en klopt dan ook met de titel.
op 2 zou ik hebben gekozen voor Wolff omdat die erg mooie labels maken met inhoud en wat dan ook overeenkomt met de titel.
en op 3 zou ik beko hebben gekozen. erg strakke potten met een mooi duidelijk beeld alleen komt het niet altijd overeen met de titel. en ik vind die gouden lijn die over de potten van skyline lopen erg mooi en mijn favoriet van beko is dan toch wel de golden sky palm met een visser en zijn aalscholver erop:)

Met een percentage van 22,42% hebben jullie Dynasty Selection verkozen tot het merk met het mooiste label van 2009!

Wij danken iedereen voor het uitbrengen van zijn of haar stem!

:bye:

Back
Bovenaan