Mn moeder was er niet heel erg fan van, maar ze liet me altijd wel mijn gang gaan omdat ze zag dat ik er wel veel plezier uithaalde. Schrikt alleen nog van de bedragen, wat ik wel kan begrijpen maar voor de rest vind ze het dikke prima.
Sinds vorig jaar ook weer een vriendin. Die vind t helemaal niks en volgens haar kan een verbod niet snel genoeg in gaan omdat haar kat doodsbang is. Ze vind t niet leuk, maar valt me er niet mee lastig. Schoonzusje idem dito, voor de dieren maar ook voor het milieu.
Schoonmoeder was ook fel tegen, maar die wordt al gematigder. Die ziet dat het echt mijn ding is + gewoon verstandig mee om ga. Tot grote verbazing van mn vriendin en schoonzusje mocht ik daar zelfs tijdelijk wat vuurwerk opslaan rondom de jaarwisseling, terwijl ze er altijd bang ervoor was geweest. Nu vind ze het ook jammer voor mij dat er een verbod zit aan te komen.
Kortom geen echte liefhebbers in mijn omgeving, maar ze laten mij mn gang aan en uiteindelijk staan/stonden ze wel bij middernacht omhoog te kijken naar mijn fortuin die in de lucht verdwijnt.