Wat vinden je ouders of je vrienden of vriendin van je hobby voor vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ouders vonden het nooit een probleem als ik mijn verstand maar gebruikte met afsteken. En kwa geld stelden ze eigenlijk nooit echt vragen. Mijn vriendin vind het stiekem wel leuk. Bij demo's heeft ze altijd haar mening klaar wat ze wel en niet mooi vond. Vorig jaar heb ik haar een cakebox cadeau gedaan die ze zelf afgestoken heeft, super gaaf om je enthousiasme te kunnen delen. Ook op financieel gebied heeft ze erg geen problemen mee. Hobby's kosten nou eenmaal geld en, zoals ze zelf ook aangeeft, zijn het niet alleen die paar uurtjes die ik er mee bezig ben. Heb het goed getroffen dus! :D

Mijn vriendin vind het verschrikkelijk en verklaart me ook voor gek. Maar ze is wel zo lief om alles te filmen. Ook al scheld ze me altijd helemaal verrot, als ik onder het filmen een nitraatje naast haar laat ploffen;)

Mijn vriendin vind het inderdaad wat minder, (vooral de knallen). Verder vind me stiefpa het geweldig en stookt lekker met mij mee. Mijn moeder kijkt rustig mee vanuit binnen en steekt misschien 1 ding af, omdat ik het vraag haha. Ze snappen allemaal me Kruitstress niet maar ik breng steeds meer mensen met me mee naar de vuurwerkkant (familie en vrienden), zo heeft een goede vriend van mij tot nu toe 4/5 jaar achter elkaar met mij samen beleefd!

Mijn vriendin vind het verschrikkelijk en verklaart me ook voor gek. Maar ze is wel zo lief om alles te filmen. Ook al scheld ze me altijd helemaal verrot, als ik onder het filmen een nitraatje naast haar laat ploffen;)

groot gelijk heeft ze, niet meer doen dus.

Mijn pa vind vuurwerk altijd wel leuk. Hij gaat graag met mij mee naar shows etc.
Consumenten vuurwerk zou hij zelf nooit geld aan uitgeven, maar oudejaarsavond staat hij altijd mee te kijken bij elke pijl of cake die ik stook. Uiteindelijk vind hij het dan ook leuk en sponsort hij op 1 januari een klein deel van het vuurwerk. Zo gaat dat al elk jaar hetzelfde.

Mijn ma heeft helemaal niks met vuurwerk maar zij maakt zich niet zo heel druk over hoeveel geld ik uitgeef. Ze weet dat ik verantwoord met geld om ga en respecteert mijn hobby daarin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan