Wat vind je nog steeds de mooiste cake van het nederlandse consumenten vuurwerk?

ylke

VWC lid
Er komen elk jaar weer nieuwe producten uit, maar welke cake vind jezelf nog steeds mooi ongeacht het productie jaar. Welke cake mag niet ontbreken in je collectie. Welke cake die uit de collecties zijn gegaan, zou je graag weer terug zien. Maak niet uit of het een cake, pijl of iets anders is, als het maar Nederlands consumenten vuurwerk is.

Ik zelf ben een fan van de "Camuro king"van Lesli vuurwerk.
Deze zal je ook altijd in mijn collectie tegenkomen.

Sweet coconut 2" single shot.
Man wat was dat ding groots en goed.
Ik mis hem nog elk jaar.
Er is ook geen een single shot geweest die enigzins in de buurt komt van dit pareltje.

En de enige echte tolle lola pijlen van weco.
Die mogen ze ook weer op de markt brengen.

Ik heb er een aantal:

-Hardix brilliant three en de five (met paarse etiketten)

- dynasty new york

Jaren geleden alweer maar vergeten doe ik ze nooit. Waren cakes met een wauw factor voor me.

De super 500 van Wolff. Gestoorde prijs maar blijft een onwijs gaaf ding.
Flying Dutchman en de Golden Salute staan ook hoog op de lijst.

-Sky Raider (Imperial Collection)
-Jorge Imagine JW128

De Jorge JW128 is helaas niet meer te verkrijgen. De effecten zijn:

-1 shot: Red coconut with red tail.
-2 shots: Big red star blue star with blue tail.
-3 shots: Golden coconut blue star with golden tail.
-4 shots: Red blue peony + green glittering with blue tail.
-5 shots: Multicolor coconut tree with red tail.
-6 shots: Crackling star with silvery tail.
-7 shots: Brocade crown with blue tail.

De eerste Jaloers van Marijn, zo strak en met zoveel variatie in 1 cake, dat gaat nooit meer verbeterd worden

Een van de mooiere cakes vond ik toch wel de Jewel in the Crown van Broekhoff. Geweldige kleuren gaf dat ding. Mochten ze van mij wel in hun collectie houden.

Zonder twijfel de Maximum Blast van Rurbo (masterline). Wat een rammer en wat een burst! Regelmatig kreeg ik de vaag of deze legaal was ;)

ik heb er twee op de eerste plaats

Zena Golden Willow ( helaas is niet meer )

Deze heb ik een paar keer gehad maar wat een rammer

en de China Red Wonderfull Sky

Deze kost slecht €16.95 en geeft voor deze prijs zulke dikke effecten

Sunny Oasis van pro line. De burst wat er uit (de meeste pro-line) kwam was fantastic! En de Sunny heeft voor mij een persoonlijke extra waarde.
sunny oasis.png

Laatst bewerkt:
De oude Victory pijl van wijlen Schuurmans.
de grootste pijl die je toen kon kopen. (1998 ongeveer)
kosten 10 euro per stuk maar daar kwam een multicolor peony uit niet normaal.

ook de oude rocketshow 2000 pijllenpakketten van rond die tijd waren beesten van pijlen.
Net als de zena light years gewoon kokerpijlen maar heerlijk harde burst en een boeketgroote groter als een flatgebouw van 6 hoog en 6 breed. (vraag me niet hoe ik dat heb gemeten :)
Goede fluitpijlen alla die tolle lola weco, Lesli Toffe Lola en screaming girls van evuco zou ik een leuk centje voor over hebben.

Oja, goede oudewetsche shishing crackers die zo lekker snipperen en nasmeulen.
Er zijn toch importeurs die geprobeerd hebben dit de laatst jaren hier te krijgen maar het is er nog geen 1 gelukt.

Van cakes de Concerto Rosso!

Pijlen die ik heeeeeeeeeel erg mis zijn de screaming girls van Evuco, zoals Gielio ook zegt:)

Back
Bovenaan