Wat vind je nog steeds de mooiste cake van het nederlandse consumenten vuurwerk?

Ik heb al jaren een zwak voor de Exploding box van Royal. Een van de eerste jaren dat ik siervuurwerk kocht was dat mijn topper van de avond en sindsdien heb ik een zwak voor die cake :)

concerto rosso mag niet ontbreken.
Verder de goede gilpijlen van Wolff de cruiserockets( oude versie)
outblast van Hardix mag eigenlijk ook niet ontbreken. Toen hij nieuw was was dit echt de topper en zelfs nu is hij nog goed.
greetzz

moeilijk, vind zelf de four seasons een topper, maar ook de imperial blink.
Maar als ik ga terugdenken blijft toch de Outblast van Hardix mijn favoriete cake, een echte rammer met super boeketten.

Infestegate van hardix is echt een mooie cake. Nu al een aantal jaren niet meer gehad maar hij schijnt weer net zo goed te zijn als vroeger. Ik weet geen cake die ik gehad heb waarbij ik helemaal omringt werd door de effecten uit 1 cake.

"Oude" toppers voor mijn: De Jewel in the Crown en Falling leaves van Broekhoff
Die falling leaves kleuren waren gewoon super/fel!

Green Bamboo, Big Snow en Cloud Dragon, Tolle Lola pijlen! Lekker Nostalgisch!

Heerlijk, dat doet me denken aan de tijd dat we met de hele familie oud-en-nieuw vierden en ik altijd erg druk was met de pakketten die mijn ooms hadden gekocht!

Overigens vergeet je de yellow bees!
1993zwermpotten.jpg

Ooh ja, vergeet ik toch de goeie oude Dragster van Dynasty (Wolff). Man man man, de laatste salvo, effect tot bijna aan de grond.

Geweldig en als ze in een pakket zaten kon je ook echt een flop versie hebben met voornamelijk een fontein..

"Red latern" was het merk toch..

In mijn herinnering was vrijwel alles van Red Lantern in die jaren.

Twitter Glitter, Get Together,Friendship, Dancing Butterflies, Butterfly en Flowers, Big Jade FLowers, Bumper Harvest, Spring Joy, Ballet, Beautiful Scenery. NU is het vuurwerk zoveel beter en spectaculairder maar toch was dat een hele mooie tijd

Heerlijk, dat doet me denken aan de tijd dat we met de hele familie oud-en-nieuw vierden en ik altijd erg druk was met de pakketten die mijn ooms hadden gekocht!

Overigens vergeet je de yellow bees!

Oja, de yellow bees!! Hoe kan ik die vergeten! De BIG 4 !!

De yellow cabs van pro line was toch ook altijd 1 van mijn favorieten. Tegenwoordig niet meer te krijgen volgens mij en kan me ook geen cake bedenken die zo een heerlijke schelle fluit heeft..

we dwalen volledig af, maar de Spring Joh en de Pearl (vierkant doosje) zijn ook van die klassiekers waar vroeger je meterpakket mee gevuld was haha.
hoe heten die piepkleine blauwe fonteintjes ook alweer met 2 flashknallertjes aan de zijkant?

we dwalen volledig af, maar de Spring Joh en de Pearl (vierkant doosje) zijn ook van die klassiekers waar vroeger je meterpakket mee gevuld was haha.
hoe heten die piepkleine blauwe fonteintjes ook alweer met 2 flashknallertjes aan de zijkant?

Flower shot
flowershot.jpg

Back
Bovenaan