Wat te doen na 02.00u op de bewuste dag?

pyroboy

VWC lid
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00u? Begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in?

Meestal het wat kleinere spul in 1 grote heksenkring doen.
Is altijd leuk rond 02:00.
Daarna wat drinken waar ik oud en nieuw vier. En dan net vlak voor ik ga slapen nog een pijl afsteken.
Het opruimen gebeurt 1 januari rond een uur of 10 zo kunnen de kleine kindjes niks nog eens aansteken.

Na 2 uur is het hier stil, iets daarvoor steek ik nog iets moois af zodat dit nog even opvalt en niet opgaat in de geluiden van een ander.
Dat iedereen die dan aan een sappie zit nog even denkt, wauw...
Voor mij geen kroeg met al die dronken gasten, maar gewoon gezellig met m'n gezinnetje even denken dat er alweer een jaar voorbij is. Wat lekkere slaatjes eten...
Het opruimen van vuurwerk doe ik meteen, in ieder geval op eigen terrein schuiven zodat er niks in het bereik van kids kan komen.

Eerst ga ik huilen en daarna begin ik met de cakes en fonteinen te verzamelen.
Opruimen doe ik de dag erna pas echt goed.

Ik ga binnen ook nog wat drinken en dan denken wat het toch weer allemaal snel voorbij is gegaan. Op stap ed ga ik die avond ook niet, dat kan op genoeg andere dagen en iedereen loopt dat al lazarus in de stad rond en alles zit al vol dus dat schiet niet op.

's ochtends om een uur of 10 opruimen en daarna douchen en langs familie.

Vorg jaar om 1:57 mijn laatste binkie afgestoken, om 1 uur waren we klaar met potten.

Dit jaar wil ik mijn show om een uur of 1 schieten. Dan zijn de meeste nog buiten, maar is het wel rustiger.

Eigenlijk wil ik zoveel potten, dat ik om 3 uur nog aan het schieten ben en dan met kruit in mijn haar enz, men bed in!:p

Afgelopen jaar tot een uur of drie door gestookt. Daarna nog even wat gedronken en wat hapjes naar binnen gewerkt tot een uur of kwart voor vier. Toen maar eens richting mijn bed gegaan, ik was kapot.

Voorgaande jaren tot 2:00 gestookt en toen maar naar bed gegaan, eerst natuurlijk nog wat eten & drinken.

Dit jaar ga ik waarschijnlijk de stad in om lekker feest te vieren en het verdriet dat ik een jaar weer moet wachten wegdrinken:biertje:

paar jaar geleden hadden we de vuurkorf buiten staan, waar we toen nog lang omheen zijn blijven hangen. in de straat was er verder niets meer te doen, maar bij ons voor was het nog erg gezellig. ik denk dat ik hem dit jaar weer buiten zet. gewoon gezellig pilsje pakken met zn allen :)

01:59 gaat traditie getrouw al het kleine spul in de vuurbult. Hierna meestal biertje en dan plat. Dit jaar misschien even naar de kroeg.

Och ik stook ook wel na 02.00 uur door hoor, als ik nog voorraad heb iig :D
De buurt doet daar niet echt moeilijk over, aangezien men toch heeft genoten van een leuke vuurwerkshow! :D

Meestal stook ik nog wel wat langer door dan 02.00 uur en dan door totdat we het egt helemaal zat zijn.

Meestal even naar binnen, slokje champagne tegen de droge keel, cakes en fonteinen alvast aan de kant schuiven, en dan definitief naar binnen: champagne opdrinken, alles bespreken met pa (hoe was de dag, alles goed gegaan, wat volgend jaar weer kopen enz), en dan bed in.

Wat er na 2 uur gaat gebeuren ligt helemaal aan hoeveel vuurwerk ik nog over heb en hoe ik mij voel. Maar waarschijnlijk ben ik er dan wel door heen, en ga ik lekker wat drinken in de kroeg of bij vrienden. Ik had vorig jaar nog zoveel klein vuurwerk (fontijnen, kleine cakes etc) over dat ik maar wat over moest houden wat ik liever niet deed, maar ik was ook zo moe dat het soms gevaarlijk werd met afsteken en ik maar ben gestopt.

Wij zijn dan buiten de potten bij elkaar aan het vegen, karton en alles erbij en dan het vuur aansteken! Af en toe het kleine vuurwerk nog afsteken en rond half 3 zitten wij met z'n allen binnen wat te drinken, eten en te praten. Rond 4 uur zijn de meeste mensen weg en ga ik mijn bed in.

Alles is mogelijk. MEestal eerst opruimen. Afgelopen jaar meteen mijn bed in gegaan met griep. Het jaar ervoor flink doorgehaald en in een steenkoude kamer de zon op zien komen. En dit jaar? Nog geen flauw idee...

Wij stoken gewoon lekker de dag tegemoed, vorig jaar werd het al licht toen we op huis aan gingen.

Afgelopen jaar had ik rond 1:30 de cakes er wel doorheen. Nog een beetje pijlen en single shots gestookt en toen met wat maten hier thuis aan de cola berenburg. Rond 3:30 was iedereen naar huis en lag ik in bed. Uitgeput :p

pfffff. luxe hier man!

mensen kunnen lekker doorstoken met hun potten, tot 2 uur lang:p
bij mij is het grote werk, rond 1 uur wel op hoor:p

daarna meestal tot half 5 door stoken met vrienden die allemaal rotjes en zo hebben:p
gewoon lekker met nootjes in de zak, fles cola(en hoop energie blikjes:angel:) paar bekertjes en lekker gezellig door blijven stoken!

Back
Bovenaan