Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Sinds 2011 ben ik een zogenaamde "112 fotograaf" waarbij ik dus "meldingen" van de brandweer bezoek en deze vastleg. Dit houd mij meestal wel op 31 december en 1 januari druk bezig. Want alles moet ook op de computer/website gezet worden enzovoorts. Daarnaast is er vast een cabaretvoorstelling of concert op tv, dus kijk ik daar ondertussen ook na. En als ik dan "klaar" ben achter de computer ga ik lekker slapen.

Met vrienden en familie de champagne opdrinken die is blijven staan. Genieten van wat snacks en oliebollen. Dan als iedereen rond 5 de deur uit is nog even een rondje lopen, even het hoofd leegmaken en luisteren naar de laatste knallen van die nacht.
Heerlijk gesloopt slapen dan.

Meestal ben ik tussen 1 en half 2 wel klaar buiten, en is de rust sowieso teruggekeerd in de straat. Dan is het nog gezellig napraten met een drankje, en als de visite naar huis is lekker naar bed. Afgelopen jaar nog wel om klokslag 02:00 naar buiten om een cake af te steken ter afsluiting.

ik blijf buiten zolang ik kan... het vuurwerkgedeelte duurt zeker wel tot 03:00 en daarna nog lekker bij het vuur blijven staan... vaak ben ik ook de laatste die blijft staan... dat laatste uurtje is een heerlijk emotioneel 'wegdroom' moment.
pilsje erbij. wie doet me wat :sad:

Rond een uurtje of 1 zijn we wel klaar met vuurwerk en dan gaan we lekker met zn allen tot een uur of 4/5 bier drinken :)

Na 2 uur was het bij mij altijd ver gebeurt, nog ff alles opstoken en beetje aan de kant zetten. Omdat ik vanaf 10 uur begon met cat 1 tot 18:00 en daarna het gewone vuurwerk, heb ik toch 16 uur afgestoken. Nou dan ben je ook weer blij dat je om 02:00 uur weer naar bed mag :p

De cakes een beetje bij elkaar zetten, 's nachts alvast foto's proberen te maken. Dan nog lekker wat drinken binnen met de camera in mijn hand, de beelden terugkijken. Gauw het bed in, en dan denken "Ik heb een voldaan gevoel, maar het is alweer voorbij..."

Na het stoken lekker aan het bier! Stokbroodje met iets lekkers en dan tot een uur of 7 napraten met visite en muziek op de tv.

Ga niet in details.. maar word weer een flink feestje thuis. Afgelopen jaar gingen de laatste om 10.15uur weg.

Om 2uur is het vaak al doodstil in de buurt dus vaste prik nog ff de laatste zinks tegelijk weg stoken, daarna gaat alles in de hens en dat meestal met een groepje mensen + bier:)

dan heb ik alles al opgeruimd en dan nog rond kijken wat er nog in de lucht gaat en daarna samen met vriendin lekker aan bier/wijn tot we bijna in slaap vallen.

Zal dit jaar niet zo gek laat worden als andere jaren. Ik moet om 07:00 weer beginnen met werken :frusty:.

Zal dit jaar niet zo gek laat worden als andere jaren. Ik moet om 07:00 weer beginnen met werken :frusty:.

Zo dan da's minder zeg, mag ik vragen wat voor werk je ongeveer doet want zoiets vraag je toch niet snel van je personeel.

Ik werk zelf nu in de detailhandel in een schoenenwinkel, dan heb ik meestal vanwege december(drukte) al zoveel (over)uren gemaakt dat ik vaak wel vrij kan nemen tot 4 januari ofzo! :D

Het zal voor mij wel tegen 4.00 uur worden voor ik in mijn nest lig!

Zo dan da's minder zeg, mag ik vragen wat voor werk je ongeveer doet want zoiets vraag je toch niet snel van je personeel.

Dat mag zeker. Ik werk met dementerende ouderen en korsakov patienten op een gesloten afdeling.
Dus dat werk gaat 24/7 door, en helaas moet ik dit jaar met oud en nieuw werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan