Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag?

Zorgen dat de straat schoon is en afval in zakken. Dan snel naar binnen en heerlijk aan de cola met whisky.

me *** voelen dat het weer een jaar duurt. en ik weer minimaal een week loon weg heb geknald. dan pak ik maar aantal mixjes. en ga ik pitten en een paar dagen lang balen dat het januari is. xD

Grootste dingen aan de kant van de weg zetten en me nest in gaan. Volgende morgen de boel opruimen en aanvegen. Dan zie je ook wat meer dan in het donker :P

Zal wel tot 02:00 nodig hebben ben ik bang... :p
Daarna meteen opruimen, vegen zal wel mee vallen, steek alleen grote cake's af.
Dan met een biertje de avond afsluiten op de bank... :) :)

Hup, de kroeg in en dan in een tour door naar het werk :)

Held! Dat lukt mij echt niet meer. Eerder deed ik dat ook wel. Man o man en dan ist rennen geblazen naar de wc om te kotsen.

Ik ruim mijn cakes op en dan maken we er nog een feestje van tot in de vroege uurtjes. Gewoon met vrienden en familie. Daarna lig ik zeker een halve dag in mijn nest uit te brakken.

Held! Dat lukt mij echt niet meer. Eerder deed ik dat ook wel. Man o man en dan ist rennen geblazen naar de wc om te kotsen.

Ik ruim mijn cakes op en dan maken we er nog een feestje van tot in de vroege uurtjes. Gewoon met vrienden en familie. Daarna lig ik zeker een halve dag in mijn nest uit te brakken.

Ik mag niet drinken i.v.m medicatie dus ;)

Ach bankhangen voor de tv duitse tv shows af kijken(soort van traditie sinds 2012 zonder pa) is nog steeds wennen .daarna bed nog na luiterend naar de langknallers.

Back
Bovenaan