Wat steek jij als laatste af om 02:00 uur

Vorig jaar om 02:00 uur stipt een lekkere Hindoe rol :)
En om 03:00 uur een Levensgenieter D (knalcake)....
En om 03:30 uur een Pinkie Winkie...
En om 04:00 uur een Crossette King...

En zo sukkelen we voort :p

Zo iets hoorde ik ook altijd bij mij in de buurt alleen dan in dagen. Elke dag staken ze na 1 januari nog 1 harde knaller af om 12 uur. Eigenlijk wel een leuk idee ook al mag het niet en is het misschien storend voor mensen. Zelf weet ik nog niet wat ik als laatste ga afsteken maar denk dat het een knaller zal worden. Wat weet ik nog niet maar het zal tussen een minirotje en een cobra 6 liggen:p

om 2 uur ben ik echt nog niet klaar
meestal tot 3 a 4 uur ben ik buiten
en daarna nog effe binnen feesten en zuppe

maar ik denk rond 2 uur een dikke mat ofzo

Mijn (gewijzigde) Finaleshowtje:

1x Concerto Rosso
1x Earcatcher
1x Treasure Island
2x Treasure Island
2x Gorgeous
2x Space Shooters
1x Woede of Jaloers
2x China Thunder
2x Hoogmoed
2x Silver Salute (gemodificeerd, alles binnen 3 seconden)

Ik sluit af met een karton Silver Salutes, 12 exemplaren tegelijk. :D
Is onderdeel van een showtje, maar dat is het allerlaatste van de show.

vorig jaar was het wel leuk,,
ik was om half 3 al naar binnen gegaan en ik ben om 4 uur weer naar buiten gegaan
(ik loop altijd nog een rondje door het dorp)
en het was doodstil gelukkig had ik nog een doosje toffees over en nog wat losse nitraten van die toffees een heksenkring gemaakt en de rest los afgestoken was wel grappig:p iedereen ook weer wakker

eigenlijk steek ik alles af wat nog over is dus wat grondbloemen, rotjes en knock outs enzo

Ik denk dat ik ongeveer 25 astronauten achter elkaar afsteek vlak voor 02.00, maar dan zijn mijn 2 sloffen astronauten helaas toch ook echt op :cry:

Dat zal Outrageous OF Gorgeous zijn. Beide van Bonfireworks. twijfel nog over welke nou ECHT als laatste gaat.

Dat zal Outrageous OF Gorgeous zijn. Beide van Bonfireworks. twijfel nog over welke nou ECHT als laatste gaat.

Dan zou ik de Gorgeous nemen...vind die toch kwalitatief beter dan de Outrageous, grotere effecten en ze blijven langer hangen. Dan heb je nog een keer alle aandacht van diegenen die nog wakker zijn ;)

Moeilijk te zeggen wat het laatste is, maar de officiele afsluiting zal worden gedaan door een Silver Salute, daarmee ga ik ook het nieuwe jaar in, en dat is ook het eerste lontje wat in de ochtend aangaat, heerlijke knalcake!

Maar ik zal nooit alles opkrijgen, dus daarna stook ik rustig door met wat klein spul, een lekkere cooldown. :)

3x Gorgeous van Bonfire in W-shape, gevolgd door 3x No mercy icm 4x silver salute, lijkt me een goed begin van 2011.

mmm meestal steek ik dan me`n laatste potje af en trekken wij(mijn vrienden en ik)
naar het vreugde vuur :biertje: en daar staan we dan een beetje to zo`n 4 uur af en toe steek ik dan nog wat af :D :D

Back
Bovenaan