Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
meestal beginnen we met fonteintjes en bijtjes, dat soort plezier.
Dan al snel een mat, omdat dat zo lekker de avond breekt.

wij trappen af met wat losse budgetcakes zoals de bombs assorted van Valk. Tevens heb ik dit jaar 4 mysterypaketten met cakes gekocht, dus we zullen wel wat leuks in elkaar knutselen voor 18.00 uur.

Nog niet bekend, maar wel ff de buurt opschudden met minimaal een dikke compound.

Ik heb hier al diverse ideen gedropt, maar ook dan zie ik weer iets anders wat een goed idee is.

Ene kant wil je met hoop herrie beginnen, andere kant met iets rustigs.

Ik denk dat dit 2x ROTP wordt met daarachter 1-2x Happy Thunder Q. Maar dat zou ook zomaar nog kunnen veranderen de komende weken.

Ik denk op dit moment mn Sidewinder van Broekhof. Mooie kleine 30mm bak maar relatief wat 'trager' dan de rest wat ik heb wat de lucht ingaat.

Kan ik er lekker van genieten, dikke bursts en na twaalven valt die niet terug in het geweld van mn andere dozen :thumbup:

Maar goed, we hebben nog ff om dr over na te denken :D

Ik start altijd met iets voor de familie die toekijkt! Vorig jaar begon ik met big eruption van China Red! W cake met verschillende effecten fonteinen! Dit jaar zal dat weer een cake zijn met een variatie aan effecten of iets in die trant! Ik dacht aan spit it out van lesli bijvoorbeeld!

Ik wist het nog niet helemaal zeker, maar Spit it out vind ik een goed idee, had er nog helemaal niet aan gedacht.

Ik ga heel rustig beginnen met een paar mooie fonteinen, mijn zoontje van 3 kan dan lekker mee kijken en genieten.

18.00, het kleine grut. Mooi opbouwen van fonteinen naar kleine cakes om de kinderen er weer wat bekend mee te maken.

En om 24.00 eerst eens kijken hoe de buurt het doet, en wanneer de eerst chaos wat afneemt starten met de E-pulz van Volt! om wat aandacht te trekken, gevolgd door de Kingdom of Heaven van Evo.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan