Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur ´s avonds?
Dat gaat dit jaar de Extreme Monsterbox worden. Normaal gesproken begin ik gewoon met kleine producten om 18.00 en bouw ik het gedurende de avond op. Maar na 2 jaar een verbod mogen we wel even laten merken dat we er weer zijn.
Ik verwacht weer de 19-shots Mixed van Katan. Lekker 5 minuten lang vuurwerk de lucht in om te starten, mooi tempo ook voor het begin van de avond. Alleen nog even kijken wat ik er als einde aan vastknoop. Was vorig jaar goed bevallen.
Als het dit jaar doorgaat gaat de buurt het weten ook om 18:00. In het showtje komt sowieso een x of 4 de 1.2" ultimate chry. En meermaals de black thunder.
Daar is bij mij echt geen pijl op te trekken. Ik ben wel eens van plan geweest om iets als eerste af te steken, maar dan verandert dat op het laatste moment toch nog weer. Meestal is het óf een product waar ik niet zo veel van verwacht, óf juist een product waar ik heel erg benieuwd naar ben.
Denk dat ik om 18:00 als eerst de crash box van Rubro ga schieten, even genieten dat het weer kan. Daarna vast nog wat cakes en een box of 2. Maar daarna rustig aan genieten van de fonteinen en ander klein spul.
Moeilijk om te zeggen aangezien de collectie nog niet vast staat. Ik denk dat het in de richting gaat van een dikke box, misschien wel de Otello of Hamlet van Evolution. Gewoon, ff laten weten dat het weer mag!
Starten met wat herrie, een leuke snelle box, maar een opening met een all at once cake kan ik ook wel goed waarderen. Nu nog even zien wat dat moet gaan worden dan, nu is het nog mee te bestellen.