Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk begin. Gaat vast een dikke avond worden bij jullieIk start met de Crystal Crackling fontijn met felle blinkers er om heen. Direct daarna met de Tournamentbox, deze ga ik waarschijnlijk op 2 punten ontsteken![]()
Vorig jaar ben ik begonnen met de Ball Python van Luypaers. Kon simpelweg niet meer wachten en wou deze gewoon als eerste zien. Gevolgd door 2 bekende budget cakes: de Monsterride en Heavy Legend 16 om daarna optimaal te genieten van de Sky Symphony van Vulcan/Beko uit 2011. Bewust de Sky Symphony net na 18:00 uur geschoten om er zo in alle rust van te genieten. Zelfs de buurman kwam nog naar mij toe om te zeggen dat hij die fluitcake wel heel erg gaaf vond.
Voor dit jaar heb ik er nog weinig zicht op, heb dan ook nog niet veel besteld. Maar als ik alvast vooruit kijk, zouden dat zomaar de 2" R.T.C. en Mega Mine kunnen worden. Puur vanwege het feit dat ik daar ook enorm benieuwd naar ben en eigenlijk niet kan wachten om deze live in actie te zien. Anderzijds denk ik eraan om wellicht met flink wat crackling te beginnen. 4x Knetterton XL tegelijk, de Wreckling Shot, Electric Cracker/Black Bomba en de Funke Cracker Fontänen zijn op dat gebied dan goede kanshebbers. Hoe dan ook het blijft een geweldig moment om dat eerste lontje aan te steken. De vonken die vrijkomen, het sissende geluid. Zoals eerder vermeld het gehoor is dan nog niks gewend en alles komt dan nog beter over. Kortom, kippenvel.
Zit te denken aan een paar draaizonnen van Vulcan i.c.m. wat popcornfountains.
Wat nu op de planning staat is 2x stunning show ( maar is nog vroeg in het seizoen)
Zit in twijfel 3x strong celebration of gewoon orbit van vuurwerkmania ( klein beginnen )