Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Valk 9-19 denk ik. Lekker achter elkaar "wegfakkelen".

hehe heb hem al lekker doorverbonden dus doos gaat in een keer rond 6 en de valk 9-16 ook doorgelont en op iende valk tsaluut bakje er achter aan das me 6 uur projectje hoop dat wat is moest eght :cry: toen ik ze kreeg en zag heb vandaag meteen 18 nieuwe poten gehaald

Aangezien de wind rond 18.00 uur minder hard lijkt te zijn dan later op de avond. Begin ik met zoveel mogelijk pijlen. Komt vast goed met de extreme bang en strike force, lekker herrie maken :D

hehe heb hem al lekker doorverbonden dus doos gaat in een keer rond 6 en de valk 9-16 ook doorgelont en op iende valk tsaluut bakje er achter aan das me 6 uur projectje hoop dat wat is moest eght :cry: toen ik ze kreeg en zag heb vandaag meteen 18 nieuwe poten gehaald

Hoezo was dat huilen Je kon van te voren al duidelijk inschatten dat het geen 0:00 spul is.

OT: Transbomber van Rubro. Ik twijfel om nog een valk ti thunder van te voren te schieten.

Hoezo was dat huilen Je kon van te voren al duidelijk inschatten dat het geen 0:00 spul is.

OT: Transbomber van Rubro. Ik twijfel om nog een valk ti thunder van te voren te schieten.

ja wist ik ook wel was voor in voor avond maar vind ze zelfs voor in vooravond niks haha miskoop van jaar zeg ik maar hoop dat ze nog wel wat boeket en burst hebben

Ik denk dat dit voor mij de Primal Instinct wordt, al weet ik niet natuurlijk niet hoe het weer is om 18.00 dus we zullen maar even zien wanneer het droog is.

ja wist ik ook wel was voor in voor avond maar vind ze zelfs voor in vooravond niks haha miskoop van jaar zeg ik maar hoop dat ze nog wel wat boeket en burst hebben

Heb je ze al getest? Ik vind niet dat je op verpakking kan beoordelen..

Heb je ze al getest? Ik vind niet dat je op verpakking kan beoordelen..

maar wat ik niet goed vind of kwa burst kan ander geweldig vinden dus kan niet iets voor jouw beoordelen.
en spanning over dit potje :p:D maar woord wel leuk projectje als je meerderen van dit potje afsteekt :wink:das tipje van potje het komt wel goed er mee

We beginnen op de namiddag rustig met wat pijlen en potten. De eerste cake gaat de compound Bodyguard van Weco worden denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan