Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
om 18;00 zit nog met me kids en fam aan de gourmet kijkend na biuten wat andere afsteken en dan na eten eerst meter paketje en dan creul traction door verbonden aan de happy saluut :cool:

Ben ik dan de enige die het 10 uur moment herdenkt? Niet meer zo gek als vroeger hoor maar na een bakkie senseo en een roer ei moet er echt ff wat de lucht in. Daarna gewoon maar doorgegaan met stoken net als de rest vd wijk. Politie deed er ook niet moeilijk over. Zolang het maar geen cobras zijn.

Precies dit. Wachten tot 6 lukt ons nooit haha en aan het geknal te horen houden weinig mesen zich hier aan in de buurt. Maar om 6u jagen we sinds vorig jaar wel een mooi project de lucht in, heeft ook wel wat. :)

Dit jaar mijn traditionele Oudjaarsdag start aanpassen aangezien de 1000 shots hindoerollen niet meer te verkijgen zijn. Ik doe al 12 jaar lang beginnen om 10 uur en de laatste jaren netjes om 18 uur met veel matten, knal en kleine cakes! Dit jaar nog bedenken wat ik ga doen aangezien de mattenregels veranderd zijn

wsl wordt het een cake uit het Happy Hadcore assortiment van Evolution.
maar of dit precies om 18:00uur wordt.. geen idee.

Smiddags denk ik al wat knallers :)

Paar fonteintjes en wat klein spul om er langzaam een beetje in te komen. Ook beetje rond kijken wat er allemaal al de lucht in gaat. :)

Het gasfornuis. Geen idee wat dit jaar mij gaat brengen. Misschien koop ik wel een meterpakket om toch wat te kunnen stoken vanaf 18.00.

twijfel tussen wat thunderkings voor de knal of een saturn missle voor de fluit, maar even wachten waar de buurman mee komt

Ik begin met een 150 schots fluitblokje, zodat de buurt klaar zit voor een Return Of The Phoenix, gevolgd door de Night Howler. Als toetje de Tears Of Beauty van Royal + Dutch Thunder van Hardix. :D

Laatst bewerkt:
Dit jaar denk ik maar starten met het volgende:
2x valk ti thunder
1x zena crackling chry 2.0

Het word dit jaar net zoals vorig jaar gezellig om 18:00 stoken met de buurman. hij kwam dit weekend even informeren of we weer zoiets konden doen voor de buurt. dus nog maar even kijken wat er gestookt gaat worden.
denk bovenstaand + een paar valk big 19 een we like it en de zena mayhem

We rammen er gelijk een paar waaiercakes doorheen met een fluitbak....en een heleboel
thunderkings.
Ze moeten wel weten dat we zijn begonnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan