Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin altijd met de nodige Cruiserockets maar heb op het moment zoveel stooklust dat ik het ff niet meer weet.

Ik ga dit jaar beginnen met een 500shots nitraatmat(BE), doorgelont aan de #4 cake van de colourful world(BE), die is dan weer doorgelont aan ik denk toch maar de recordbreaker(NL), dan nog één van de colourful world(BE) of 1 van de Great Anniversary(NL)met als finale een Canisje(BE).

Ik wou misschien de Kappa doen als laatste, maar die heb ik maar 1x :( dus bewaar ik die voor de avond.
TL;DR:
Nitraatmat500sh> Colourful World#4> RecordBreaker> ColourfulWorld of Great Anniversary> Canis :D

Klein projectje dus word wel leuk :D

Dat gaat denk ik de Chemical Box worden. Heb er sowieso 1 gekocht en hoop er nog 1 te winnen

2x 100.000 2x kingscracker 1 nitraatmat 500shots weet alleen nog niet of ik eerst de 100.000 doe of de kingscracker of om en om

Ik begin met een Sick Six cakebox ( Rubro ) , daarna 1x Return of the Phoenix tegelijk met een Valk TI Thunder

Ga toch maar iets anders beginnen met 1x Sick Six ( Rubro ), 1x Revelation ( Wolff ) en daarna de Detonation Box ( VuurwerkTotaal )

als finale 1x Return of the Phoenix en 1x Valk TI Thunder

Hier nog een filmpje van mijn 18.00 project:

Schietlijstje:
Ultimate Screamer
Important Pyroshow Cake A
Mad Twister
Important Pyroshow Cake C
Daisy Beam

De Ultimate Screamer is keihard in het echt. De Important Pyroshow schoot wat langzamer dan verwacht, en geeft daardoor minder geweld dan gehoopt. De Mad Twister en Daisy Beam zijn beide prachtige cakes, vooral de Mad Twister knalde er dik bovenuit. Tot slot had er nog een Happy Thunder Q achteraan gemoeten, maar het lontje ging niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan