Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Lekker het kleine spul opmaken,bunga"s met bomb xl combineren enzo.fontijnen,knalcakes.de eerste wat grotere compound zal de TGVolt of de atmosphere worden zoiets... Pyroleague.. het mooiere spul iig in de loop van de avond😃

Wij doen al een aantal jaar het jaarlijkse cakeproject om 18:00, vorig jaar paste de plaat nog maar net in de bus....
We zoeken gewoon een plaat en rammen m helemaal vol met cakes!
Afgelopen jaar zat er kartonnetje poison in, bijna karton alligator, karton avalanche thunder en een karton Geisterstunde :D (al het knetter zat doorgelont met quickmatch)

Lekker rustig beginnen met klein spul, kleine cakes, fonteinen, pijlen etc. Anders komt dat later op de avond niet meer aan bod of valt het in het niet tussen alle compounds.

Zoals altijd een 18:00 uur project met dit jaar in volgorde,

-1x missle 100
-1x red alert
-3x crazy hornet
-4x ROTP
-2x monster ride
-2x sensation 5 in v-shape
-1x valk bomb pakket 5 cakes
-3x Cairo crackling in w-shape

Het zou wel eens een klein projectje van Luypaers cakes kunnen worden. Er staan nog 2 mexican bobcats, 2 african cheetahs en een barbary lion in het schuurtje. Daar moet wel iets leuks van te maken zijn. Misschien een beetje uitbreiden, ik kijk wel.

2x RotP met 2x Color Crossette verwacht ik , maar ja wellicht verandert dat weer (afhankelijk van het weer en mijn stemming) jakker ik er wel een grotere compound doorheen

Een rustig begin in ieder geval, speciaal voor de kleintjes in de straat. Kleurrijke fonteinen, grondbloemen- dat soort werk. En de sterretjes mogen natuurlijk niet ontbreken. Magisch moment altijd om ze ademloos te zien kijken naar het knetterende goud in hun knuisjes.....

Ik maak vaak een tweedeling in m'n collectie tussen 00:00 waardig en rustig van genieten. Uit die laatste categorie pak ik gewoon iets waar ik op dat moment het meeste zin in heb!

Stiekem voor 1800u al wat klein (net geen F1) spul en fonteinen met de kids.
Om 18:00uur mogen ze dan cakes uitzoeken.. Bunga, Monster Ride, etc. En dan uiteraard ook wat grotere cakes zoals Final City.
Totdat de oudste denkt: maar die grote dozen dan? Ook goed!

Vorig jaar heeft de oudste vooral de grootste lol aan pijlen beleefd. I know... mocht toen ook al niet meer.
Met de veiligheidsbril en z'n Peltor op (want hele harde geluiden maken het soms wat eng) was die helemaal het baasje. Nog een, en nog een. En nu deze... ge-wel-dig!

Afhankelijk van waar we het vieren denk ik dat ik ergens rond die tijd een klein showtje schiet.

Dat zou nog wel eens een van de drie cakes uit de Golden Tower kunnen worden, in de schemer. Goud met blauw, lijkt me geweldig gaaf. Of de Cupido misschien.

Wij beginnen altijd rond 17.00u.
Dan 18.00u starten met leuk showtje:

3x Megamine 21s
9x zena tail + 1x Crosette switch 97s​
1x GBV Splitting Rainbow 80sh​
1x Wolff Supercharged 200sh​
1x Iskra Skazal 99sh
1x Evolution Evobomber 100sh​
1x Magnum Total Sphere 64sh​
1x Pangu Madmax 108sh​
2x Lesli Aurora 288sh
1x push it to the limit 100sh​