Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De plannen weer een beetje omgegooid, is de schuld van mijn stookmaat die nog wat fonteinen heeft besteld 😆

Openen met een aantal van die nieuwe mines van GBV op 2 posities, gevolgd door 4 melkbussen @once per kant. Vanuit de Melkbussen gaan we verder met de Hakutaku van Vulcan, TDS 400 en eindigen met 2 Cubic Thunder, 2 Xtreme Salute Box en 4 Cairo Crackling @once

Ik pak een paar Orcs, Monster Rides en de Universe of Passion van EVO. Hier gelezen dat de burst wat tegenvalt maar als opening rond een uur of 8 gaan we er lekker van genieten. Dan misschien nog een paar stuks Kometenbomben om het af te sluiten en dan weer terug naar binnen tot de kruitstress weer toeslaat 😛 De zwaardere compounds en de Transbomber die er stiekem bij besteld is bewaar ik tot na 12en. Uiteraard is dit een plan wat elk moment weer gewijzigd kan worden en van tijdsplanning op de avond zelf weet ik toch dat er helemaal niks van terecht gaat komen haha.

Ik denk dat het hier 2x de DumBum 64sh gaat worden. Had deze eigenlijk als helemaal op t laatst in de planning, maar denk dat ze dan wat tegenvallen.

10 uur opening wordt iets aangepast op deze volgorde achter elkaar:

1x Funke Cracker Fontane
2x Funke Hollenfeuers tussendoor

tegelijk:
1x Rubro Delicious Thunder
1x fluitbak 300 shots ( geen idee welke nog, even tijdens de losse verkoop kijken wat er beschikbaar is )

tegelijk:
1x Wolff Return of the Phoenix
1x Valk TI Thunder

dit jaar maar eens een camera zetten op een statief op een goede afstand, zodat ik het eens mooi kan filmen zonder telefoon of camera in de hand te houden .

afgelopen jaar werd het 10 uur project ook gefilmd door iemand anders , maar werd alleen de grond gefilmd en niet wat de lucht in ging...
10:00 uur opening is iets anders geworden maar niet minder leuk :P

1x Funke Kondor
1x Funke Cracker Fontane Silbercracker
1x WCKD Thunderbolt

1x Return of the Phoenix gelijk met 1x Valk TI Thunder

Het was de bedoeling om de ice tiger, willow mayhem en gorilla te schieten. Tot een of andere hondenkop dacht dat het leuk is express erover heen te rijden. Ice Tiger kapot en vonkoverslag tussen de gorilla en willow mayhem. En bedankt. Gelukkig heb ik het kenteken en ken ik aardig wat mensen. Dat wordt zeker verhaal halen en betalen.

Ivm de wind onzekerheid mijn show al afgestoken.

Voorproefje

Samen :
Argento Ammandra 30mm
Riakeo 500 30mm 23 sh.

1 hele compouns met :
1. Moonwalker 25 mm 100 sh
2. 2x dog 25mm 2x 36sh
3. Zena BE Original's finest box 30mm 100 sh.
4. Shamless A 30mm sh.
6.2 Kingdom 20mm 180 sh
6.1Funke Brokat-Pastell 25mm 25sh.

Sfeer foto's in de andere topic 😉

Hier helaas het hele 18:00 uur moment gemist. Kwam er pas rond 19:30 aan toe om het eerst lontje aan te steken. Achja niet minder van genoten. Het eerste lontje was van de Melkbus van GBV.

Wij waren begonnen met de Beijing Celebrations Cracker 13 meter van Salon Roger en erna de Dragon Chry van Zena (helaas geen filmpje van). Het 18:00 uur start moment was wederom geslaagd omdat er toch wat mensen naar buiten kwamen om te genieten of om te klagen dat we niet normaal waren 🫣😎

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan