Wat steek jij als eerste af om 10:00 ?

The Chain 60 shots, 3 (of meer) thunderkings doorgelont. En verder de hardere knallers weer even "testen" zodat ik weer sta te trillen op mijn benen wat toch altijd heerlijk is, want zo vroeg op de morgen ben je ze nog niet gewend waardoor ze extra hard lijken, en dat "tril" effect is er rond de middag al wel weef af als ik ze eenmaal gewend ben.:D

Ik begin met een paar thunderkings of zo.. Als je een jaar geen vuurwerk hebt afgestoken lijken ze best hard, of een heksenkring van rotjes, dat is altijd grappig.

Ik begin dit jaar met wat simpels. Een project kan er voor zorgen dat alles wat daarna komt echt ***** klinkt. Plus het feit dat een 10uur showtje eigenlijk overbodig is. Het gaat voor mij er om , om de buurt te laten weten dat het 10uur is.

En daar kan een product op zich al voldoende voor staan. Dus dit jaar geen project voor mij meer.

de eerder geplande matten show kan wel eens aangepast gaan worden.
als de ondergrond zeik nat is, word het zeuren om verschillende matten uit te rollen en over elkaar te leggen, dan word het toch stuk voor stuk.
het word dus erg weers afhankelijk.

Begin met een dream missile 200sh gevolgd door een paar thunder smokes en de delicous thunder van rubro

Niemand die begint met een harde ilegale, om de buurt te laten weten dat de laatste dag van het jaar is aangebroken?

Niemand die begint met een harde ilegale, om de buurt te laten weten dat de laatste dag van het jaar is aangebroken?

Waarschijnlijk de nodige BSC's de straat opflikkeren vergezeld door pak 'em beet 3 knalpotten doorgelont.
Daarna koffie.

2 fluitblokjes doorgelont denk ik:) maar wel gewoon pas als ik wakker ben, en wat maatjes er zijn, wellicht dat die er ook wat fluiotblokjes bij gooien.

ik heb voornamelijk sier dus de hele dag stoken zit er toch niet in!

2 Fluitblokjes van china red 200sh, en een mooi China Red Thunder 25sh potje
Dit doe ik bij mijn eigen huis, daarna wordt ik opgehaald door mijn oom of tante (rond 10.10), eenmaal aangekomen bij het huis van m'n oom en tante steek ik ff een 100.000 aan voor de rode loper

Ik ga dit jaar voor het eerst een 10 uur projectje maken. Beginnend met wondertollen en jumpingjacks. Dan gevolgd door rotjes, en daarna een aantal thunderkings (van zacht naar de multi thunderking) daarna volgt een pijlenrekje. Hierna komt de finale. Eerst een stuk of 8 verschillende thunderkings zodanig doorlonten dat ze tegelijk afgaan. Tot slot een grote heksenkring, gevolgd door de lightning thunder van crown collection, een knalcakeje die 9 schoten tegelijk afvuurt. Ben benieuwd naar m'n eerste projectje :D

Als (knal)pijl wil ik nog de Sky Blitz toevoegen, iemand ervaring daarmee, raden jullie mij een betere (en niet veel duurdere) pijl aan?

Openings project zal bestaan uit:
4x Tears of beauty
4x 25 shots fluitpotje (weet naam even niet).
Eventueel nog een hoogmoedje

Zou er ongeveer als volgt uit moeten zien.
10U project.jpg

Back
Bovenaan