Wat steek jij als eerste af om 10.00 s'ochtends?

haha, ik werk ook in een bakkerij. Dus bne dan ook aan het bakken en mijn maag aan het vullen.

Maar wij hebben om 10 uur pauze, dus maak het dorp dat wel ff wakker met een paar thunderking's ofzo/

cobra 6. achter mij huis 5 meter avndaan zit een basischool daar op pleintje gooien word de buurt wakker en veilig (niet in de buurt van mensen):D

Lekker droog, maar wel goed!

Ik weet het eigenlijk nog echt niet. Planning maken word een beetje overhoop gegooid omdat ik niet weet wat mijn budget gaat worden. Ik hoop dat het goed uitvalt dan ken ik wat meer vuurwerk kopen en ook een klein project maken voor de opening om 10.00.

Planning staat op laatste pagina ondertussen :p

Laatst bewerkt:
niks dan lig ik mijn bed te meuren ik kom dan uit de nachtdienst maar om kwart over zeven buiten de poort wel lol collega's de stuipen op het lijf jagen

Ik weet het nooit, ik loop naar buiten met mijn vuurwerk voor overdag en kijk op dat moment gewoon wat lijkt me eens leuk om mee te beginnen.

BSC zwarte doos en een paar nitraten

en daarna ga ik met een grote groep de straten onveilig maken

NOG 59 DAGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!1

om 10:00 s'morgens stak ik en matje af Niet meer doen xD ik had meteen 8 mensen uit hun raam zeuren doe die troep ergens anders en een man kwam zelfs naar buiten :P maarja Volgend jaar weer eh :) das nog maar 57 dagen

om 10:00 s'morgens stak ik en matje af Niet meer doen xD ik had meteen 8 mensen uit hun raam zeuren doe die troep ergens anders en een man kwam zelfs naar buiten :P maarja Volgend jaar weer eh :) das nog maar 57 dagen

Wat dacht je van er keihard er tegen in gaan.

Back
Bovenaan