Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een beetje weerafhankelijk maar ik denk een aantal goeie fonteinen tegelijk dit jaar waarna daarna de compounds achter elkaar de lucht in gaan.

Dat zal dit jaar mijn showtje zijn gok ik zo maar. Lekker gaan schieten rond 0:300. Ervoor opbouwen en genieten van al het moois eromheen!

Ik wil in ieder geval de wipe-out en atmosphere achter elkaar schieten, wellicht doorlonten voor t beste resultaat.
wellicht dat ik daarvoor met de Caïro crackling wil beginnen. Maar ik weet niet of hij het tot zo laat in de avond gaat volhouden.

Er vanuit gaande dat we weer met de hele straat het 00:00u moment buiten doen het volgende:

3 x rode fakkels
5 x Dream Cake 25sh - Rubro
1 x Return Of The Phoenix - Rubro
1 x Cruel Cannon - Wolff

Fakkels met een metertje ertussen. Cakes doorgelont 1 voor 1. Niet heel spectaculair maar wel een paar minuten bijdrage aan de chaos met veel rook, licht en knallen.

Universe of Passion (Evo)
Tegelijk geschoten: Dream Chaser (Pyro Specials)—> aansluitend op Ulimate Chry 1.2”

Zin in!

Traditie Zena 3-stepper om af te tellen
Dan goedkoop fluitbakkie met CC om ff eerste herrie te doen terwijl de rest nog binnen mekaar beste wensen geeft. Als die dan naar buiten komen, gaat de Kingsmen aan, mits de wind het toelaat.

Het kon dit jaar wel eens de Fire Festival gaan worden, lekker rustig openen.

Helemaal niks. Ik wacht minimaal tot 00:30. Dit jaar wil ik genieten van mijn vuurwerk ipv rammen rammen rammen.

Meestal wacht ik een kwartiertje, eerst even genieten van al het moois boven de stad vanaf grote hoogte en proosten met een glaasje bubbels.

Dan rond 00:15/00:30 naar beneden, zodra het iets rustiger wordt. Begin met de fountain show off en daarna de kleinere cakes. Rustig aan steeds verder opbouwen naar de grotere cakes. Je neemt het dan als het ware “over” van de rest en je trekt veel kijkers.

De echt heel kleine cakes en ander klein spul stook ik al rond 18/19 en daarna uitgebreid dineren met vrienden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan