Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier begonnen met 2x de Cyclone thunder van Cafferata(finale editie). 280 knallen in 3 seconden trekt wel de aandacht.

Ik wil proberen om te starten met dikke chaos zoals ik in 18/19 afsloot :D

Dan wacht de rest vanzelf wel even met fakkelen
Deze kreeg ik van iemand uit de wijk op een redelijke afstand en zijn woorden bij 1minuut zeggen genoeg haha:handsup:

Dit plan is in het water gevallen doordat een persoon die me ging helpen pas om 1:30u naar buiten kwam waar een deel van mijn spullen in de auto lag,, en ik dus losse 25mm boxjes ben gaan schieten wat totaal geen voldoening gaf ,,zelf nog geprobeerd om enkele 20m van mijn voordeur neer te zetten maar er geen rekening mee gehouden dat er een taxi door de straat kon rijden om 00:00u , dus de eerste box is meteen kapot gereden voordat ik de 2e naar buiten had gepakt .
Was een domper als je een wild showtje bij elkaar gesprokkeld hebt van rond de 10minuten en het loopt anders …

Maar nog altijd beter als 2012 waar ik het idiote idee had om een matje op te hangen waardoor alles eerst op een hoopje valt om daarna rotjes en kleidoppen door de straat te lanceren :frusty: (schade: bezoek van buren kreeg een kleidop tegen zijn wang met een vette bloeduitstorting tot gevolg)

Dit jaar begonnen met 10x de Saturn Missile 200 shots van GBV-Weco! Even herrie maken. Toen daarna wat hoog tempo 25mm boxjes los geschoten. Daarna mijn 0:00 show die bestond uit wat waaierboxen.

Dit jaar begonnen met 2x neon maroon gevolgd door 2x riesenknaller. Oorspronkelijke plan was openen met crossette switch en wicked whistle, maar heb die ivm weersverwachting naar voren gehaald en rond 20.00 gedaan toen de wind wat ging liggen

Voor het eerst niks afgestoken vanaf 00.00 en dat beviel me prima. Bij ons werd er ook extreem veel afgestoken na 00.00 en door wat vreugdevuren kijkt toch niemand naar je vuurwerk. Heb ieder jaar weer spijt om dan je duurste/dikste producten af te steken als er geen omkijken naar is en je zelf ook amper er van kan genieten door de chaos. Voor mij hou ik het lekker daarbij aankomend jaar.

Ik vind het juist mooi om zoveel mogelijk geweld om 00:00 te hebben in de straat. Ik stook voor mezelf en kijk dus naar mn eigen vuurwerk. Tussendoor kijk ik echt wel om me heen.

Laatste 2 blokjes waren de fire event - big event. Deden het zeer goed tegenover de big gold. Maar de wind speelde de hoofdrol hierin! Met als afsluitend 2x happy salute oude versie 2017. Van de lokale lesli dealer

Hier niets om 0:00 afgestoken, maar eerst genoten van al het geweld om ons heen. De show hebben we rond 0:30 ontstoken en daarvan was het 1e product de Extreme Zensation van Broekhoff. Wat 'n dikke waaier was dat!

Vroeger begon ik altijd om 00:00 uur met een mat, Chain500 of 100k.
Maar de laatste jaren ben ik helemaal overgestapt op NL consumentenvuurwerk en begin ik met rauwe fluiters zoals Borra Bora, scream etc. Afgelopen jaar met 2x Bora Bora.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan