Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog het 1 en ander over aan grote singlehots, junks, big shots, ball python, electric shots, denk daar daar een aantal tegelijk af te steken

Wanneer het aan de gemeente waar je woont ligt, dan is het maximaal gedeeltelijk onjuist en niet pertinent. En als ze meelopen met agenten na tienen ,dan zijn ze wel je minste zorg.

Ik denk ook dat de agent helemaal niet zit te wachten om een boa op sleeptouw te nemen. Is er echt stront aan de knikker dan kan de boa alleen maar toekijken en de agent aanmoedigen :D

Ik was eigenlijk niet van plan om, om 00:00 uur wat af te steken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel hoop dat er hier en daar nog wat de lucht in gaat, om zo toch nog een beetje het 'oud en nieuw gevoel' te ervaren. Nu het wat dichterbij komt toch maar besloten om wel iets af te steken, al is het maar om dat deel van de traditie in stand te houden.

Voor 00:00 uur heb ik een pakje Bengalfeuer Mix en de groene en gele variant. Om vervolgens af te sluiten met een pakje 3" Colour Conics. Het overige cat. 1 steek ik eerder die dag af.

Screenshot_20201222-194440_Gallery.jpg

Screenshot_20201222-194417_Gallery.jpg

Inderdaad gewoon een cat 1 projectje om 00.00 uur, de rest van de avond zo af en toe naar buiten om cat 1 te stoken..

Dit jaar om 00:00 uur ouderwets genieten van trektouwtjes, sterretjes en Bengaalse lucifers. Wat een feest! :handsup: Om 00:00 uur begin ik denk ik met de Bengaalse lucifers, alleen al vanwege het jeugdsentiment en daarnaast zijn ze ook goed te noemen.

Screenshot_20201222-193742_Gallery.jpg

Eigenlijk zoals alle andere jaren begin ik denk ik met op zolder kijken wat er in de buurt de lucht in gaat. Denk dat ik dit jaar wat sneller uitgekeken zal zijn, en dan begin ik denk ik met een volledig pakje Bengal Feuermix tegelijk. Mooie introductie van wat er daarna nog gaat volgen :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan