Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
een mat om 0005 en dan eerst genieten van de buurt.

Dit jaar op een nieuwe locatie in een ander dorp.. dus ben benieuwd.

Dat word waarschijnlijk een confetti shooters bij een glas champagne. Dan lekker genieten van het vuurwerk van anderen om vervolgens om 00:30 helemaal los te gaan.

Eerst als zovelen om mijn heen kijken wat de beuren afsteken en dan vervolgens als het om 00:15 al wat rustiger word beginnen met strong celebration van vuurwerkmania.

Denk dat ik er inmiddels wel uit ben, wordt waarschijnlijk de Launch van Proline die als eerste de lucht in gaat na twaalven. Zal niet vlak na 12 uur zijn maar zal rond 20 over 12 worden.

Ik begin om 0:00 uur vaak rustig met wat klein spul en wat fonteinen. Dan kan eerst de buurt even uitrazen voordat ik begin met de cakes en compounds. :D

Eddy.

Voor mij is het heel makkelijk. Alles is dan al op dus ik steek helemaal niets af en ga lekker op een hoog punt staan en genieten van de rest en lekker wat foto's maken.

Eerst wat Bengaals vuur van Funke en dan 2x de Cracling Chrystal knetterfonteinen. Wat een topproduct is dat!

Om 00:00 is het vooral voor mij de show (of, showtje in dit geval) schieten, en de rest van de 106 overgebleven vuurpijlen de lucht in rossen...

*edit: foto verwijderd ivm regels forum en knutselen Etc (elektrisch aansluiten etc)

Laatst bewerkt door een moderator:
En ik heb zo te zien ook geen mogelijkheid het zelf te verwijderen bij mijn bijlagen... Niet echt handig.

Mod? Iemand... Halp ^¬^'

Dit lijkt een soort bug en daar had ik ook last van, je kan volgens mij bij extra opties op je bericht je bijlagen beheren en het dan verwijderen.

Waarschijnlijk begin ik om 00:05 gewoon simpel met een Jackhammer ipv doorlont projectjes met ROTP en salutecakes. Daarna rustig wat fontijnen o.a. 2x Crackling Chrystal tegelijk.
Omstreeks 00:30 als het wat rustiger is ga weer aan de boxen beginnen en eindig met de Full Moon party.

Rustig aan kijken wat er in de buurt afgeschoten word. Daarna was de bedoeling om met de serenity te beginnen maar door het gezeik bij Arentz word het nu een blok van tropic wat ik niet ken. Houd de spanning er dan wel een beetje in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan