Hier ook om 00:00 helemaal niks, eerst even genieten van de buurt en de eerste shells spotten. Altijd leuk. Zelf begin wel zo rond 00:15-00:20 (omdat de buren tegenwoordig op mij wachten

).
Elk jaar weer begin in met wat fluit cakes als de ROTP. Het is anders in vorm en geluid, het valt op en de buurt valt ook even stil. Het is gewoon uniek in de straat en heerlijk om mee te beginnen.
Gelukkig laten de concurrenten ook wat van zich horen en is er nu veel meer keuze als de Viper, Bora Bora, Special 4, Hellfire Thunder, Sky high Whistle enz..
Daar loop ik al een paar jaar mee, om alles om 22:00 ofzo weg te schieten. Heb het echter nog nooit gedaan, tog bang dat ik daar gruwelijk veel spijt van krijg.
Niet doen haha. Ik heb dat dus wel eens gedaan vanwege de grote hoeveelheid mist laat in de avond en ik bang was dat het na 00:00 nog veel erger zou worden. Qua mist had ik het gelukkig niet mis, maar dan sta je daar na klokslag 12 uur wel een feestje te vieren, maar alsnog ga je naar buiten om het vuurwerk te bewonderen en denk je "had ik het maar niet gedaan".
Genieten van andermans vuurwerk kan ik ook zeker, maar het mooiste is toch om zelf dat lontje aan te steken. Het heeft gewoon iets... na 12 uur je vuurwerk afsteken.
Qua beleving van het vuurwerk had ik er geen spijt van, want na 00:00 was echt niets meer zichtbaar... maar toch niet doen

Achteraf zou ik het liever bewaren voor 1 jan in de avond (indien mooi weer) en dan alles doorlonten aan elkaar voor een leuk showtje.